۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
سرمایه‌گذاری برای ایجاد واحد کنسانتره در ملایر
در مذاکره با مدیرعامل بنیاد برکت نهایی شد؛

سرمایه‌گذاری برای ایجاد واحد کنسانتره در ملایر

همدان - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشستی با مدیرعامل بنیاد برکت خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری برای ایجاد واحد کنسانتره در جهان‌شهر ملایر به بحث گذاشته شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی؛ حجت الاسلام احد آزادی‌خواه گفت: پیرو دیدار و مکاتباتی با مدیرعامل بنیاد برکت، به ظرفیت‌های تولید انگور و کشمش در این شهرستان و ثبت جهانی این شهر در سازمان فائو اشاره و خواستار سرمایه‌گذاری بنیاد برکت برای ایجاد یک واحد کنسانتره در این شهرستان شدیم.

حجت الاسلام آزادی‌خواه افزود: در این دیدار خواستار اختصاص اعتبار مور نیاز برای ساخت سه مدرسه چهار یا پنج کلاسه در مناطق محروم با هماهنگی آموزش و پرورش ملایر و بخش جوکار و مساعدت لازم برای تامین اعتبار ساخت ۱۰ باب خانه عالم و تعمیر اساسی ۱۰ مسجد در روستاهای محروم این شهرستان شدیم.

وی گفت: اختصاص دو هزار بسته معیشتی و توزیع آن توسط قرارگاه غدیر بین محرومان، اختصاص ۱۵۰ فقره جهیزیه به گروههای جهادی این شهرستان برای توزیع بین محرومان و نیازمندان و اختصاص ۱۰۰ فقره وام اشتغال ۵۰ میلیون تومانی از دیگر درخواست‌ها از مدیرعامل بنیاد برکت بود.

کد خبر: ۱۳۶٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha