۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۱
تولیدکنندگان لوازم خانگی همان مسیر خودروسازان را پیش گرفته‌اند
نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس:

تولیدکنندگان لوازم خانگی همان مسیر خودروسازان را پیش گرفته‌اند

نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس با بیان اینکه تولیدکنندگان لوازم خانگی، همان مسیری که خودروسازان طی کردند را پیش گرفته‌اند، گفت: با انحصار موجود مشکلات کیفیت پایین و افزایش قیمت‌ها تکرار می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، غلامرضا نوری قزلجه با انتقاد از گرانی لوازم خانگی، گفت: تولیدکنندگان لوازم خانگی، همان مسیری که خودروسازان طی کردند را پیش گرفته‌اند؛ با انحصار موجود مشکلاتی مانند کیفیت پایین، افزایش قیمت‌ها و... مجدد در این حوزه تکرار می‌شود.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: هر صنعتی زمانی می‌تواند همواره پویا و پابرجا باشد که رقابت در آن جاری باشد در صورت پیگیری این موضوع ارتقا کیفیت، نوآوری و تولیدات محصولات به روز محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورتی که انحصار انگیزه تولیدکنندگان را برای ارتقا کیفیت و کاهش قیمت‌ها کم کند، خود صنعت نیز دچار مشکل شده و متضرر می شود، اضافه کرد: رقابت بین لوازم خانگی داخلی و خارجی بر ارتقا کیفیت، بهره‌وری و جلب رضایت مردم اثرگذار است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه باید شرایطی فراهم شود که در آینده محصولات داخلی بازارهای جهانی را به دست گیرند، لازمه جلب بازارهای جهانی را ارتقا کیفیت دانست.

کد خبر: ۱۳۶٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha