۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
فعال سازی قابلیت تماس اضطراری با پلیس در اسکایپ
مایکروسافت خبر داد؛

فعال سازی قابلیت تماس اضطراری با پلیس در اسکایپ

شرکت مایکروسافت از فعالسازی قابلیت اضطراری با پلیس در نرم افزار اسکایپ خبر داد.

به گزارش بازار، شرکت مایکروسافت که پیشتر از راه اندازی سرویس تماس با پلیس برای اپلیکیشن اسکایپ در کشورهایی چون استرالیا، فنلاند، دانمارک و انگلیس خبر داده بود، از فعالسازی این قابلیت جدید اسکایپ برای کاربران آمریکایی نیز خبر داد.

بر اساس این گزارش، کاربران اسکایپ می توانند از این پس، از طریق اسکایپ با پلیس تماس گرفته و لوکیشن خود را با مرکز فوریت های پلیسی به اشتراک بگذارند. البته اسکایپ اعلام کرده که این قابلیت تنها در زمانی قابل استفاده خواهد بود که کاربران دسترسی به خط موبایل یا اینترنت نداشته باشند.

از مشکلات دیگر این امکان جدید، قطع شدن تماس کاربران با پلیس به هنگام قطع شدن دسترسی به اینترنت است که در عمل، آن را به قابلیتی نه چندان مورد اعتماد تبدیل خواهد نمود.

کاربران همچنین این امکان را دارند تا به هنگام تماس با پلیس، صفحه نمایش مانیتور کامپیوتر خود را با پلیس به اشتراک بگذارند.

مایکروسافت همچنین تاکید کرده که کاربرانی که مایل به استفاده از این امکان جدید اسکایپ هستند باید اپلیکیشن اسکایپ خود بر روی ویندوز را به روز رسانی کرده و به نسخه ۸.۸۰ ارتقاء دهند.

هنوز جزئیات بیشتری در خصوص این قابلیت جدید اسکایپ و برنامه احتمالی مایکروسافت برای توسعه آن در کشورهای دیگر منتشر نشده است.

کد خبر: ۱۳۵٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha