۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
استقبال از سرمایه گذاران برای پساب صنعتی در استان سمنان
استاندار سمنان خبر داد؛

استقبال از سرمایه گذاران برای پساب صنعتی در استان سمنان

سمنان - هاشمی، استاندار سمنان با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده سرمایه گذاری در استان کم آبی است، گفت: از سرمایه گذاران برای پساب صنعتی استقبال می کنیم.

سید محمد رضا هاشمی در پایان نشست امروز با مدیران صنعتی استان سمنان و در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه از جمله مشکلات سرمایه گذاری در سطح استان، کم آبی است، ابراز کرد: در صورت تامین آب می توانیم شاهد استقبال و حمایت بیشتر از سرمایه گذاران باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های استان در تامین آب مورد نیاز صنعت، پساب است، افزود: استقبال از سرمایه گذاران برای پساب صنعتی در استان سمنان از جمله اولویت های ما است.

استاندار سمنان بیان کرد: همان طور که امروز در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان نیز بیان شد، در سرخه پساب صنعتی به بخش خصوصی واگذار و امیدواریم تصفیه خانه سمنان نیز که بر عهده شهرداری گذاشته شده، به زودی افتتاح شود.

هاشمی با بیان اینکه استفاده از پساب شهرها به منظور تأمین آب مورد نیاز بخش صنعت نه تنها اهمیت دارد بلکه در اولویت های ما نیز محسوب می شود، گفت: طرح مدیریت پساب در سرخه طی دهه فجر سال جاری کلنگ زنی شد و بسیار امیدواریم که به زودی با حضور بخش خصوصی این طرح افتتاح شود تا بتوانیم از ظرفیت آب آن بهره مند شویم.

وی در ادامه با بیان اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی برای تحقق پساب صنعتی استفاده کنیم، گفت: پساب می تواند در زمینه صنعت و کشاورزی به ما کمک کند.

استاندار سمنان با اشاره به اهمیت تامین آب مورد نیاز بخش صنعت بیان داشت: در صورتی که بتوانیم آب مورد نیاز صنعت را تامین کنیم می توانیم شاهد استقبال بیشتر از سرمایه گذاران در سطح استان سمنان باشیم و این به اشتغال استان هم کمک شایانی خواهد کرد.

هاشمی همچنین گفت: بخش مهمی از مشکلات صنعت در استان با تامین آب رفع خواهد شد در نتیجه آب از جمله مهمترین ارکان توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در سطح استان است.

کد خبر: ۱۳۵٬۹۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha