۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
بازار سرمایه هراسان از نتیجه مذاکرات وین| دامنه نوسان بازار سرمایه باید حذف شود
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس مطرح کرد؛

بازار سرمایه هراسان از نتیجه مذاکرات وین| دامنه نوسان بازار سرمایه باید حذف شود

محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: دامنه نوسان بازار سرمایه باید حذف شود و هیئت مدیره سازمان بورس با اختیاری که از شورای عالی بورس دارد می‌تواند دامنه نوسان بازار بورس را حذف کند.

محسن علیزاده در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به الزامات جهت تثبیت شرایط بازار سرمایه گفت: دامنه نوسان بازار سرمایه باید حذف شود و هیئت مدیره سازمان بورس با اختیاری که از شورای عالی بورس دارد می‌تواند دامنه نوسان بازار بورس را حذف کند.

وی تاکید کرد: مسئولین باید یک بار برای همیشه این جرأت را به خرج داده و این اقدام موثر را عملیاتی کنند تا بازار ما هم به مانند همه بازارهای بین‌المللی شود.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس ادامه داد : همچنین باید انجمن مدرسان بازار بورس در این بازار تشکیل شود تا دست اندرکاران این سازمان بتواند موضوعات بورسی را مورد آموزش قرار دهند و در ادامه خودشان نظارت و مجوزات لازم را صادر کند.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: پیش‌بینی آینده بازار سرمایه مقداری در شرایط فعلی مشکل است اما این بازار مقداری از نتیجه مذاکرات ایران و ۱+۴ مقداری هراسان شده و به آن عکس العمل نشان می دهد.

کد خبر: ۱۳۵٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha