۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
کمیته نفت و انرژی در ایلام تشکیل می شود
استاندار ایلام:

کمیته نفت و انرژی در ایلام تشکیل می شود

ایلام- استاندار ایلام از تشکیل کمیته نفت و انرژی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این کمیته استفاده از ظرفیت، توانمندی و دانش متخصصان است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در بازدید از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب «تنگ بیجار» با قدردانی از مدیرعامل و کارکنان این مجموعه از تشکیل کمیته نفت و انرژی در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: هدف از تشکیل این کمیته استفاده از ظرفیت، توانمندی و دانش متخصصان است.

وی با عنوان این مطلب که این مجموعه برای تولیدات و ارز آوری برای کشور بسیار مفید و اثر بخش است، اضافه کرد: پس از برجام، غربی ها تصور می‌کردند شرکت نفت تعطیل خواهد شد اما به لطف جوانان و نخبگان که وارد عرصه شدند اقتصاد مقاومتی شکل گرفت و در همه حوزه ها به خود کفایی رسیدیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه از نظر تعداد نیروهای متخصص حوزه نفت و گاز هیچ مشکلی نداریم، افزود: امروز چهارده قلم تولیدات حوزه نفت در شرایط تحریم تولید می شود.

وی تاکید کرد: استان ایلام دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی نظیر ۶ درصد نفت ۱۱ درصد گاز کشور و ۴۳۰ کلیومتر مرز مشترک با کشور عراق است که در صورت توجه و سرمایه گذاری می تواند بعنوان پیشران توسعه کشور نقش آفرینی کند.

بهرام نیا تصریح نمود: باید از تمامی ظرفیت های استان در راستای توانمندی سازی مردم و ایجاد اشتغال به همه توان استفاده شود.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ایجاد بازارچه مشترک هلاله شمالی در دیدار با استاندار دیاله عراق گفت: تفاهم‌نامه اولیه مشترک ایجاد بازارچه مشترک در مرز هلاله شمالی با استاندار دیاله عراق به امضا رسید که امیدواریم منشأ خدمات فراوانی برای استان باشد.

کد خبر: ۱۳۵٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha