۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
آغاز عملیات آبرسانی به ۱۶۰ روستای محروم در استان همدان
مدیر عامل آبفای استان همدان خبر داد:

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۶۰ روستای محروم در استان همدان

همدان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آغاز عملیات آبرسانی به ۱۶۰ روستای محروم در استان همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب همدان، فرهاد بختیاری‌فر با بیان اینکه این پروژه با محوریت شرکت آب و فاضلاب استان و پیمانکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) انجام می‌شود، اظهار کرد: در این پروژه آبرسانی به تمام روستاهای استان همدان مدنظر است که شامل ۱۰ مجتمع آبرسانی و ۶۲ تک روستا و در مجموع ۱۶۰ روستا است.

بختیاری‌فر با بیان اینکه در این پروژه بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر در روستاهای استان همدان از نعمت آب سالم و پایدار برخوردار می‌شوند، گفت: قرارداد ۵۰۹ میلیارد تومانی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) منعقد شده و طبق تفاهمنامه قرار است ۸۰ درصد این مبلغ توسط شرکت آب و فاضلاب از محل اعتبارات ردیف‌های طرح‌های آبرسانی و ۲۰ درصد از طرف قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قالب خدمات فنی تامین و اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه به مدت ۳۰ ماه انجام و در مجموع ۸۰۰ کیلومتر خط انتقال، شبکه آبرسانی و اصلاح شبکه‌ اجرایی می‌شود عنوان کرد: احداث ۲۰ باب مخزن زمینی و هوایی شامل دو هزار و ۲۵ مترمکعب به همراه محوطه‌سازی و فنس‌کشی‌ها در دستورکار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه طبق این پروژه پنج دستگاه دیزل ژنراتور در روستاهای فاقد برق نصب خواهد شد گفت: ۲۰ حلقه چاه حفاری و تجهیز می‌شود و احداث راه‌های دسترسی به این تاسیسات نیز مدنظر قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۳۵٬۵۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha