۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
ضرورت برخورد جدی با بانکهای متخلف
دادستان کل کشور تاکید کرد

ضرورت برخورد جدی با بانکهای متخلف

حجت الاسلام منتظری، دادستان کل کشور بر برخورد جدی با بانکهای متخلف تاکید کرد.

به گزارش بازار، حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان با بیان اینکه بانک ها باید در اجرای قانون اهتمام داشته باشند افزود :تصمیم داریم که در برخورد با بانک های متخلف ورود جدی داشته باشیم.

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه بانک ها باید به وظایف قانونی خود عمل کنند تاکید کرد: معتقدیم که بانک ها باید حافظ منافع سپرده سرمایه گذاران خود باشند اما لازم است این نقدینگی را به سمت و سوی تولید و حمایت از بنگاه های اقتصادی هدایت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری بر حمایت از بنگاه های اقتصادی نیز تاکید کرد و گفت: شرایط اقتصادی کشور ایجاب می کند همه دستگاه ها در میدان عمل باشند تا بتوانیم به چرخش چرخ اقتصادی کمک کنیم.

دادستان کل کشور یکی از وظایف اصلی دادستان ها را حضور در جمع مردم و ارتباط داشتن با بدنه مردم بیان کرد و گفت : دادستان به عنوان مدعی العموم وظیفه دارد هرجا که حقی از مردم تضییع شد در میدان بوده و به حقوق مردم رسیدگی و با افراد متخلف و مجرم برخورد جدی کند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه یکی دیگر از وظایف دادستان ها بحث حقوق عامه است افزود: حقوق عامه مصادیق گسترده ای دارد و شرایط اقتضا می کند با همدلی و همراهی سایر دستگاه ها بتواند از حقوق عامه صیانت کند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه وظایف دادستان بسیار گسترده است افزود: دادستان نیازمند همراهی و حمایت ریاست دادگستری استان، دستگاه های اجرایی و دیگر سازمان ها و مراکز است و ما هم در مرکز حامی و پشتیبان دادستان های مراکز استانی هستیم تا بتوانند به وظایف و تکالیف قانونی خود به درستی عمل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری همچنین به آزاد سازی سواحل اشاره کرد و گفت: روند آزادسازی سواحل و بستر رودخانه ها خوب بوده و این امری ضروری است.

کد خبر: ۱۳۵٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha