۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
حساب هیچ یک از واحدهای تولیدی در همدان نباید مسدود شود
استاندار همدان:

حساب هیچ یک از واحدهای تولیدی در همدان نباید مسدود شود

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه سرمایه گذار نباید به خاطر پیچ‌ و خم فرآیندهای اداری از تولید دلزده شود، گفت: حساب هیچ شرکت تولیدی در استان همدان نباید توسط مسدود شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی در حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان، با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری یعنی تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها اقدام کنند.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی نهایت همکاری و مساعدت با تولیدکنندگان را داشته باشند چراکه نباید به خاطر پیچ‌ و خم فرآیندهای اداری، از تولید دلزده بشوند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی باید توجه بیشتری در بررسی پرونده‌های تولیدکنندگان داشته و در این زمینه مانع‌زدایی کنند افزود: در حال تقویت زیرساخت‌های تولیدات دارویی در شهرستان تویسرکان هستیم.

وی با بیان اینکه برای تبدیل کردن استان همدان به قطب دارویی کشور، برنامه‌ها و طرح‌های‌مختلفی در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: حساب هیچ شرکت تولیدی در استان، توسط هیچ دستگاهی بسته و مسدود نشود.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه بانک‌ها پیش از مسدود کردن حساب واحدهای تولیدی مسائل و مشکلات خود با واحد مربوطه را در ستاد تسهیل رفع و سپس اقدام کنند گفت: مشکلات واحدهای تولیدی باید گره‌گشایی شوند، نه اینکه به آن‌ها اضافه شود، بر اساس منویات مقام معظم رهبری از واحدهای تولیدی استان حمایت می‌شود.

کد خبر: ۱۳۵٬۵۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha