۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
کارفرمایان و کارگران ۲ بال تولید و جهش اقتصادی کشور هستند
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

کارفرمایان و کارگران ۲ بال تولید و جهش اقتصادی کشور هستند

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جامعه کار و تولید با همه مانع تراشی‌هایی که دشمن انجام داد، توانست با همت و تلاش کارفرمایان و کارگران به رونق و حرکت در مسیر جهش تولید کمک کند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی حسین رعیتی‌فرد»، در نوزدهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی که در خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت، دادستان کل کشور، رئیس خانه صنعت معدن و تجارت ایران و دیگر مسئولین وزارت صمت و مدیران و نخبگان تولید و دانشگاهیان برگزار شد، گفت: جامعه کار و تولید کشور با همه مانع تراشی‌های دشمن، امروز برای رونق و جهش تولید در حال تلاش هستند.

وی با اشاره به تعابیر رهبر معظم انقلاب درباره فرماندهان و سربازان جنگ اقتصادی افزود: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش ویژه داریم جامعه کارفرمایی و کارگری را به عنوان دو بال تولید در تنظیم روابط به تعادل برسانیم.

رعیتی‌فرد در ادامه اظهار کرد: همچنین امیدواریم با تلاش برای کاهش مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی و مدیران تولید که در این شرایط سخت اقتصادی توانستند به دستاوردهای خوبی در تولید کشور برسند گام‌های مؤثری برداریم.

رعیتی‌فرد ادامه داد: به دنبال کاهش و رفع دغدغه تولیدکنندگان در حوزه‌های مختلف مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله تنظیم روابط کار، شوراهای حل اختلاف، هیأت‌های تشخیص برای عملیاتی کردن حقوق هر یک از طرفین با رعایت انصاف هستیم.

معاون روابط کار گفت: امروز بیش از ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار کارگر بیمه شده در کشور داریم که رسیدگی به وضعیت این عزیزان، کاهش آلام آنها به ویژه در حوزه معیشت، امنیت شغلی و مسکن از وظایف ما به شمار می رود.

معاون روابط کار اظهار امیدواری کرد که با رعایت اصل سه جانبه‌گرایی، همیاری و بهره‌مندی از نظر همه شرکای اجتماعی در نشست‌های شورای عالی کار به تصمیم‌های خوبی در روزهای پایانی سال برای جامعه کار و تولید کشور برسیم.

کد خبر: ۱۳۵٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha