۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
۱۴ درصد تسهیلات رونق تولید کشور در استان سمنان پرداخت شده است
استاندار سمنان:

۱۴ درصد تسهیلات رونق تولید کشور در استان سمنان پرداخت شده است

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان گفت: بیش از ۱۴ درصد تسهیلات رونق تولید کشور در این استان پرداخت شده که نشان از اهتمام ویژه مسئولان و بانک‌ها برای رونق تولید و اشتغال دارد.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره ارتقای تولید و حفظ و صیانت از اشتغال فعلی در سراسر استان سمنان، بیان کرد: خوشبختانه عملکرد دستگاه‌های اجرایی و ذی‌ربط در خصوص رونق تولید و ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی مشکل دار، مطلوب بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۴ درصد از کل تسهیلات رونق تولید کشور در استان سمنان پرداخت شده است و این نشان از اهتمام ویژه به این مهم در سراسر استان دارد، گفت: از بابت پرداخت تسهیلات رونق تولید، استان سمنان رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه رونق تولید و در نهایت حفظ اشتغال مهمترین محور و اولویت کاری ما در مجموعه استان سمنان است، بیان داشت: همواره سعی شده در استان همراهی خوبی با بخش خصوصی داشته باشیم و در این زمینه از بانک‌ها حتی خصوصی‌ها نیز خواسته‌ایم تا همکاری لازم ارائه شود.

بیش از ۱۴ درصد از کل تسهیلات رونق تولید کشور در استان سمنان پرداخت شده است

هاشمی با بیان اینکه صنعت معدن و تجارت در کنار خدمات، کشاورزی و گردشگری اولویت‌ها ما در خصوص رونق تولید است، گفت: استان در زمینه‌های یاد شده ظرفیت‌های وسیعی دارد که می‌تواند ما را به رشد اقتصادی خوبی برساند.

وی با بیان اینکه در سال آینده برای استان سمنان رشد اقتصادی ۸.۶ درصدی پیش بینی شده که در رسته‌هایی که نام آنها ذکر شد، می‌بایست اتفاقات مثبت‌تری رقم بخورد و شاهد کار جهادی باشیم، بیان کرد: سرمایه گذاران بسیار خوبی هم اکنون هم اعلام آمادگی کرده‌اند تا به استان سمنان ورود کنند و لذا ما از این دسته نیز استقبال و حمایت خواهیم کرد.

استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه از ابتدا بیان کردیم که اجازه تعطیلی واحدهای تولیدی را نمی‌دهیم، گفت: اولویت نخست ما حفظ وضعیت موجود در بخش تولید و اشتغال بود که بر همین اصل نیز برنامه ریزی شد همچنین اولویت دیگر ما این بود که نگذاریم واحدهای تعطیل و راکد افزایش یابند و امروز خوشبختانه نه تنها به این امر رسیده ایم بلکه تا ابتدای بهمن ماه سال جاری حتی ۲۷ واحد تولیدی را نیز به تولید بازگرداندیم و اشتغال آنها حفظ شد.

کد خبر: ۱۳۵٬۴۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha