۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
عرضه کلاج برقی و ردیاب خودرو تولیدی مازندران در سوریه و ترکیه
فعال حوزه دانش بنیان در مازندران مطرح کرد

عرضه کلاج برقی و ردیاب خودرو تولیدی مازندران در سوریه و ترکیه

ساری- محمدزاده، فعال در حوزه دانش بنیان از تولید و اختراع سه محصول دانش بنیان شامل کلاج برقی و ردیاب خودکار خودرو خبر داد و گفت: محصولات این مجموعه در کشورهایی نظیر ترکیه و سوریه نیز عرضه می شود.

محمدباقر محمدزاده در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تولید محصولاتی شامل دستگاه تصفیه هوا به روش پلاسما، ردیاب اتوماتیک خودرو و کلاج برقی خودرو درباره تولید کلاج برقی خودرو گفت: در حال حاضر ۲۱۷ شعبه در کشور فعال و ۴۰۰ نفر در آن مشغول فعالیت هستند.

وی با اظهار اینکه با کشور آذربایجان نیز برای راه اندازی شعبه رایزنی شده است، افزود: در ترکیه، سوریه و عراق نیز در حال فعالیت هستیم.

وی با عنوان کلاج برقی خودرو پرکاربرد بوده و با اقبال عمومی روبرو شد، از طراحی سیستم ردیاب خودرو و عرضه آن در بازار خبر داد و گفت: همچنین در ایام کرونا با توجه به تعریف رسالت اجتماعی، اقدام به راه اندازی دستگاه ضد عفونی و تصفیه هوا کردیم که به هیچ عنوان آسیب به محیط زیست و انسان وارد نمی کند.

مدیرعامل شرکت الکتروتوسعه آسیا صنعت با اشاره به تلفیق صنعت و دانشگاه و تولید محصول نانوتکنولوژی اظهار داشت: این محصول نانوکاتالیست اقدام به تصفیه هوا و ضدعفونی آن می کند و خروجی آن هوای مطبوع و کوهستانی است.

کد خبر: ۱۳۵٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha