۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
اجرای پروژه «اسکال مال» در همدان اشتغال ۳۰ هزار نفری به همراه ندارد
نماینده مردم همدان در مجلس:

اجرای پروژه «اسکال مال» در همدان اشتغال ۳۰ هزار نفری به همراه ندارد

همدان-فلاحی،نماینده مردم همدان درمجلس بابیان اینکه گفته شد پروژه«اسکای مال»برای ۳۰هزار نفر شغل ایجاد می کند، گفت: طبق بررسی ها اجرای این پروژه دوهزار شغل مستقیم و چهارهزار شغل غیر مستقیم ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار بازار در رابطه با سرمایه گذاری و پروژه «اسکای مال» با اشاره به اینکه مخالف هیچگونه سرمایه گذار نیستیم بلکه پشتیبان سرمایه گذار نیز خواهیم بود، گفت: با اجرای پروژه «اسکای مال» مخالفت ندارم و با کار قانونی مخالف نیستیم بلکه با کار غیر قانونی و غیر کارشناسی مخالف هستیم.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران پروژه «اسکای مال» اگر از شهرداری مجوز دارند باید پروژه خود را انجام بدهند و اگر پروانه ساخت دارند پروژه را بسازند، ادامه داد: سرمایه گذاران این طرح اگر مشکل خود را با علوم پزشکی حل کرده اند پروژه اسکالی مال را بسازند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علوم پزشکی می‌گوید با ساخت این پروژه مشکل دسترسی بیماران به بیمارستان سینا را خواهند داشت، افزود: گفته شده بود با اجرای «اسکای مال» برای ۳۰ هزار نفر شغل ایجاد می شود که گفتیم اگر ۳۰ هزار شغل ایجاد کند از آن حمایت می‌کنیم اما بعدا مشخص شد که دو هزار شغل مستقیم و چهار هزار شغل غیر مستقیم ایجاد می‌کند.

فلاحی با تاکید بر اینکه هیچ مخالفتی با «اسکای مال» ندارم، افزود: سرمایه گذار مشکل ترافیک مردم، وجود دستگاه امنیتی در نزدیکی پروژه و بیمارستان‌ها را حل کنند و بعد پروژه را انجام دهند.

وی با طرح این سئوال که چرا «اسکای مال» را در بلوار آیت الله نجفی همدان انجام نمی‌سازند، عنوان کرد: برخی افرادی که از پروژه «اسکای مال» حمایت کردند و بعدا این رویه را ادامه ندادند چراکه این پروژه گیر قانونی دارد.

کد خبر: ۱۳۵٬۲۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha