۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
۱۳۰۰ کارگر ساختمانی میدانی در مازندران شناسایی شد
مدیرکل تعاون مازندران:

۱۳۰۰ کارگر ساختمانی میدانی در مازندران شناسایی شد

ساری - مدیرکل تعاون مازندران از شناسایی هزار و ۳۵۶ کارگر ساختمانی روزمزد حاضر در میادین شهرستان های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، کامران اصغری صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه ستاد مقابله با کرونا استان با اشاره به بازرسی کارگاه های تولیدی برای مهار کرونا ویروس در استان اظهار داشت: باید با حفظ شرایط تولید، از جامعه کارگری و نیروی کار برابر بیماری کرونا محافظت شود.

وی با عنوان اینکه رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس در واحدهای تولیدی و کارگری الزامی است، از انجام یک هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از کارگاه های تولیدی استان خبر داد و گفت: تب سنجی و پایش کارگران نیز در حال انجام است.

اصغری با اشاره به شناسایی بیش از هزار و ۳۰۰ کارگر ساختمانی حاضر در میادین شهرستان ها ادامه داد: پایش و سلامت این کارگران نیز جزو برنامه است و به واحدهای تولیدی تاکید شد که شیفت های کاری با حداقل نیروها دایر شود.

مدیرکل تعاون مازندران با عنوان اینکه روزانه از واحدهای تولیدی دارای بیش از ۱۰۰ کارگر بازرسی و پایش می شود، تصریح کرد: ساماندهی کارگران روزمزد و کارگران شرکت های خدماتی، معاینات دقیق پزشکی روزانه کارگران واحدهای تولیدی و توزیع اقلام بهداشتی بین واحدهای تولیدی هر روزه رصد و پایش می شود.

کد خبر: ۱۳٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha