۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان با مشکل تامین زمین مواجه است
نماینده مردم همدان در مجلس:

ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان با مشکل تامین زمین مواجه است

همدان - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان با مشکل تامین زمین مواجه است و باید هرچه سریع‌تر مسئله زمین این کارخانه را تعیین تکلیف کنند

به گزارش بازار؛ احمد حسین فلاحی در رابطه با ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان با اشاره به اینکه ساخت کارخانه بازیافت هواپیما با مشکل تامین زمین مواجه است، ادامه داد: باید هرچه سریع‌تر مسئله زمین این کارخانه را تعیین تکلیف کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کارخانه بازیافت هواپیما ۹۰ هکتار زمین نیاز دارد، ادامه داد: این کارخانه سومین مرکز بازیافت هواپیما است و تمام هواپیماهای فرسوده منطقه آخرین پرواز خود را به این مرکز انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت کارخانه بازیافت معطل زیرساخت هستیم، افزود: اگر شهرداری همدان و اداره مسکن و شهرسازی تعلل کنند ممکن است پروژه ساخت کارخانه بازیافت هواپیما از همدان به استان دیگری برود و باید موضوع تامین تسریع شود چراکه بر رونق فرودگاه، ایجاد اشتغال و بین المللی شدن فرودگاه تاثیر دارد.

فلاحی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات فرودگاه‌ها از جمله فرودگاه‌های ایران این است که هواپیمای فرسوده فضای فرودگاه را اشغال می‌کند، اضافه کرد: تحریم مانع راه اندای این کارخانه بازیافت هواپیما نیست و اصلا جزو موارد تحریم هم نیست.

کد خبر: ۱۳۵٬۱۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha