۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
عملیات اجرایی ساخت ۱۸ هزار و ۴۷۷ واحد مسکونی در کرمانشاه آغاز شد
با حضور وزیر راه وشهرسازی؛

عملیات اجرایی ساخت ۱۸ هزار و ۴۷۷ واحد مسکونی در کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه- عملیات اجرایی ساخت ۱۸ هزار و ۴۷۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه با حضور وزیر راه وشهرسازی آغاز شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی کرمانشاه، وزیر راه وشهرسازی در آیین عملیات اجرایی تهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه چهار ماه از قانون جهش تولید مسکن می‌گذرد، بیان کرد: در این مدت با برنامه ریزی مناسب اقدامات خوبی برای ایجاد زیرساخت‌های نرم افزاری و موضوعات تامین منابع صورت گرفته است.

رستم قاسمی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی یک طرح به معنای فراهم کردن زیرساخت‌ها، انتخاب زمین و پیمانکار است، گفت: جهش تولید مسکن امتیاز خوبی برای خانه دار شدن مردم به شمار می‌رود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تامین نیاز متقاضیان نهضت ملی مسکن از جمله تامین زمین و تسهیلات از وظایف ماست گفت: در طرح نهضت ملی مسکن بخشی از این وظایف به عهده برخی دستگاه‌ها گذاشته شده است.

رستم قاسمی با بیان اینکه بر اساس برآوردهای انجام شده حدود ۵۰۰ هزار نفر از مجموع نیروهای مسلح بر اساس ثبت نام در نهضت ملی مسکن، فاقد مسکن هستند، گفت: با توافق صورت گرفته قرار شده است تا ساخت این واحدها با همکاری این دستگاه‌ها تحقق یابد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین به آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح در نهضت ملی مسکن اشاره کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در گام اول دو میلیون مسکن در کشور ساخته می‌شود به ثبت نام ۴ میلیون متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در کشور اشاره کرد و گفت: از این تعداد دو میلیون و ۴۰۰ واحد تعیین تکلیف شده اند.

کد خبر: ۱۳۵٬۰۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha