۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱
مصرف ۳ ماه گندم در سیلوهای استان سمنان ذخیره شد
استاندار سمنان:

مصرف ۳ ماه گندم در سیلوهای استان سمنان ذخیره شد

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه مصرف گندم سه ماه استان در سیلوها ذخیره شده است، گفت: روند ذخیره سازی گندم با کیفیت به خوبی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد رضا هاشمی در خاتمه بازدید از سیلوی گندم استان سمنان در راس هیئتی متشکل از مدیران تعاون روستایی، جهاد کشاورزی و ... در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تلاش خوبی برای ذخیره گندم استان صورت گرفته است، بیان کرد: مشکلی در زمینه این اقلام مصرفی نداریم.

وی با بیان اینکه طبق اعلام مسئولان امر مصرف سه ماه گندم در سیلوی سمنان ذخیره شده است، افزود: روند ذخیره سازی و تامین گندم به خوبی صورت گرفته است.

استاندار سمنان با بیان اینکه تامین گندم با کیفیت برای مصرف کنندگان استان اولویت مسئولان بوده است، گفت: با بهره برداری از سیلوی گرمسار خوشبختانه ظرفیت ذخیره سازی استان در این محصول هم افزایش چشم گیری خواهد یافت

هاشمی با بیان اینکه کارخانه های آرد موظف به تولید آرد با کیفیت هستند، گفت: برای افزایش رضایتمندی مردم تضمیمات خوبی در کمیته آرد و نان استان گرفته شده که یکی از آنها ارتقای کیفیت نان است.

وی با بیان اینکه اتحادیه نانوایان استان سمنان موظف به نظارت بر کیفیت نان هستند، افزود: باید نان خوب به دست مردم برسد تا شاهد رضایتمندی مردم باشیم چرا که از لحاظ گندم مشکلی در تامین آرد نداریم.

کد خبر: ۱۳۴٬۹۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha