۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
توزیع اقلام مورد نیاز مردم در استان سمنان آغاز می‌شود
استاندار سمنان:

توزیع اقلام مورد نیاز مردم در استان سمنان آغاز می‌شود

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه طرح توزیع اقلام مورد نیاز مردم از نیمه اسفند ماه در استان آغاز می‌شود، گفت: میوه شب عید در این طرح توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد رضا هاشمی شامگاه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری با بیان اینکه طرح نوروزی بازار از اواسط اسفند ماه آغاز خواهد شد، تاکید کرد: دستگاه‌های متولی در این زمینه هماهنگی لازم را ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه در سطح استان و در زمینه تامین کالای اساسی مشکلی وجود ندارد، افزود: اقلام به مقدار کافی در استان موجوداست و در زمینه توزیع نیز برنامه ریزی ها به خوبی صورت می گیرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه اقلام مورد نیاز مردم مانند میوه شب عید در سراسر استان توزیع خواهد شد، گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال ، نظارت‌ها در بازار استان تشدید شود تا مشکلی بابت این موضوع به وجود نیاید.

هاشمی همچنین با بیان اینکه میوه ایام نوروز باید به مقدار لازم تهیه و تامین شود تا مردم مشکلی از بابت تهیه اقلام مورد نیاز نداشته باشند، گفت: تعاون روستایی و جهاد در این زمینه هماهنگی خوبی را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه از تمام دستگاه‌ها انتظار داریم تلاش و کمک کنند تا طرح نوروزی به خوبی صورت گیرد، گفت: مردم نباید دغدغه تامین اقلام را داشته باشند.

استاندار سمنان در خاتمه گفت: با توجه به نزدیکی ایام عید نوروز ، علاوه بر برگزاری جلسات منظم و مستمر تنظیم بازار، باید بازدیدهای میدانی در تمامی شهرستانهای استان به انجام رسد

کد خبر: ۱۳۴٬۹۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha