۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
سفرهای برون شهری در زنجان ۷۳ درصد کاهش دارد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان:

سفرهای برون شهری در زنجان ۷۳ درصد کاهش دارد

زنجان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۲۱فروردین ماه جاری سفرهای برون شهری در استان ۷۳.۲ درصد کاهش دارد.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۲۱ فروردین ماه جاری سفرهای برون شهری در زنجان بیش از ۷۳.۲ درصد کاهش دارد چرا که در سال گذشته و طی همین بازه زمانی بیش از ۹۲ هزار نفر از طریق ناوگان جاده ای استان جا به جا شدند و امسال ۲۵ هزارنفر جا به جا شده اند.

وی با بیان اینکه استان سمنان سه ترمینال دارد، اظهار کرد: ترمینال‌ها روزانه ضدعفونی می‌شود و برای مقابله با شیوع این بیماری با تمام توان و نیرو وارد کار شده ایم.

مدیرکل راهداری زنجان گفت: بعد از شیوع  بیماری ویروس کرونا در کشور، شاهد کاهش آمار ترددها در محورهای مواصلاتی استان نسبت به سال گذشته بودیم و  از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۲۱ فروردین‌ماه تردد در جاده های استان بیش از ۶۵ درصد کاهش داشته است.

علی اکبری ابراز داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان، حوزه حمل و نقل نیز همانند بسیاری از بخش‌ها دچار آسیب شد و معیشت فعالان حوزه حمل و نقل عمومی در استان دچار آسیب شده است که برای آن باید چاره ای اندیشیده شود.

وی افزود: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز همانند سایر دستگاه‌های اجرایی استان تلاش کرده طی مدت این بیماری با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی، خدمات مورد نیاز را به جامعه هدف خود ارائه دهد و در این زمینه هم موفق بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، تصریح کرد: توزیع اقلام بهداشتی و حفاظتی بین کار کنان، ضدعفونی کردن محل کار و حضور نیروی انسانی با یک سوم ظرفیت، از جمله اقداماتی بوده که در این مدت توسط این اداره‌کل صورت گرفته است.

علی اکبری گفت: با شیوع ویروس کرونا، تمام مراکز و مجتمع های بین‌راهی که به مسافران خدمات ارائه می‌داد در استان تعطیل شده تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

کد خبر: ۱۳٬۴۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha