۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
افزایش پروازهای هفتگی «هما» به دوحه
از نهم اسفند صورت می گیرد؛

افزایش پروازهای هفتگی «هما» به دوحه

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از افزایش پروازهای هفتگی هما به دوحه خبر داد و اعلام‌ کرد: از تاریخ نهم اسفند ۱۴۰۰ پروازهای بین‌المللی این هواپیمایی از منطقه جنوب کشور افزایش می‌یابد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی هما، در پی درخواست هموطنان استان فارس و ایرانیان ساکن قطر برای سفر به اماکن سیاحتی، زیارتی و تاریخی استان فارس و افزایش تبادلات تجاری بین دو کشور، دومین پرواز هفتگی هما از فرودگاه «شهید دستغیب» شیراز به مقصد فرودگاه بین‌المللی دوحه از روز نهم اسفندماه امسال برقرار خواهد شد.

این پرواز در روزهای دوشنبه هر هفته با شماره پرواز ۶۸۳ در ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه فرودگاه شیراز را ترک و در ساعت ۱۰ و پنج دقیقه وارد فرودگاه دوحه می‌شود.

بازگشت این پرواز در همان روز با شماره پرواز ۶۸۲ در ساعت ۱۱ و پنج دقیقه از فرودگاه دوحه پرواز کرده و در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه در فرودگاه شهید دستغیب شیراز به زمین می‌نشیند.

نخستین پرواز هفتگی این مسیر از ۱۷ تیرماه سال جاری در روزهای پنجشنبه هر هفته انجام می‌شود.

گفتنی است؛ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه شهید دستغیب شیراز ۹ پرواز داخلی به مقاصد تهران، آبادان، بندرعباس، لاوان، مشهد، کیش، بندرلنگه، اصفهان و اهواز و همچنین سه پرواز بین‌المللی به کشورهای کویت، امارات متحده عربی و قطر انجام می‌دهد.

کد خبر: ۱۳۴٬۹۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha