۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
هاستل های استانبول

هاستل های استانبول

استانبول یکی از شهرهای بزرگ و توریستی ترکیه است که افراد زیادی از سراسر دنیا به دلایل مختلف به آن سفر می‌کنند.

به گزارش بازار، استانبول یکی از شهرهای بزرگ و توریستی ترکیه است که افراد زیادی از سراسر دنیا به دلایل مختلف به آن سفر می‌کنند. بسیاری از این‌افراد ممکن است نیاز به اقامت‌های چندروزه تا چندماهه داشته باشند. باتوجه‌به این‌که مسافران زیادی به استانبول سفر می‌کنند محل‌های اقامت متفاوتی نیز در آن وجود دارد که با کیفیت‌ها و انواع مختلفی ساخته شده‌اند.

اگر می‌خواهید هزینه اقامت خود را تا حد ممکن کاهش دهید باید از هتل‌های چندستاره فاصله گرفته و در اقامتگاه‌هایی ساکن شوید که هزینه کمتری برای شما خواهند داشت. یکی از این‌اقامتگاه‌های به‌صرفه هاستل‌ها هستند. اگر درباره بلیط هواپیمای استانبول تهران یا وسیله حمل‌ونقل خود تصمیم گرفته‌اید بهتر است زمانی را نیز برای مشخص‌کردن نوع اقامتگاه خود اختصاص دهید.

در ادامه درباره هاستل‌های استانبول صحبت خواهیم کرد و تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. اگر بلیط شیراز استانبول تهیه کرده‌اید یا از هرنقطه‌ای که با استانبول سفر می‌کنید، اقامت در هاستل‌ها یکی از گزینه‌های اقتصادی اقامت برای شما خواهد بود. پس تا انتهای این‌مطلب را بادقت مطالعه کنید.

هاستل چیست

همان‌طور که گفته شد استانبول اقامتگاه‌های متنوعی دارد. متناسب با شرایط شما و هزینه‌ای که می‌خواهید صرف اقامت کنید باید یکی از این اقامتگاه‌ها را انتخاب کنید. هاستل نوعی از اقامتگاه‌های استانبول است که هزینه اقامت را برای افراد به مقدار زیادی کاهش می‌دهد. هاستل‌ها اتاق‌هایی هستند که در آنها برای چند نفر ظرفیت قرار داده شده است.

در هاستل‌ها چند تخت در یک اتاق قرار داده شده و افراد مختلفی در یک اتاق ساکن می‌شوند. از مزایای هاستل‌ها می‌توان به قیمت کمتر و امکان آشنایی با افراد مختلف اشاره کرد. یکی از بهترین محل‌های اقامت برای افرادی که برای کار یا دلایل کاری به استانبول سفر می‌کنند، هاستل‌ها هستند.

هاستل چیزر

یکی از هاستل‌هایی که توانسته در سایت‌های قیمت هتل استانبول و اقامتگاه‌ها، امتیازات خوبی را به خود اختصاص دهد، هاستل چیزر است. این‌هاستل یکی از بهترین هاستل‌های استانبول است که مسافران زیادی از آن استفاده کرده و رضایت خود را اعلام کرده‌اند. هاستل چیزر اتاق‌های متنوعی دارد که شما امکان انتخاب میان آن‌ها را خواهید داشت. امکاناتی مانند اینترنت، پارکینگ، صبحانه و ... نیز برای میهمانان فراهم است.

هاستل های استانبول

هاستل باهان

در قسمت آسیایی استانبول هاستل معروفی به نام هاستل باهان وجود دارد. این‌هاستل در منطقه کادیکوی استانبول قرار گرفته و امکانات خوبی را به مسافران ارائه می‌دهد. باهان یکی از بهترین هاستل‌های استانبول است و مسافران زیادی برای مدت اقامت از آن استفاده می‌کنند. اطراف این‌هاستل خدمات و کافه‌های متنوعی وجود دارد که بد نیست گشت‌وگذاری میان آن‌ها داشته باشید.

هاستل هانچی

یکی از هاستل‌های برتر ترکیه که امکاناتی نظیر باغ، رستوران، اینترنت رایگان و ... را برای میهمانان خود فراهم کرده است، هاستل هانچی است. اگر بلیط هواپیما استانبول تهران رزرو کرده‌اید و به دنبال مکان مناسبی برای اقامت هستید حتما نگاهی به هاستل هانچی داشته باشید. هاستل هانچی در موقعیت خوبی قرار گرفته و دسترسی مناسبی را برای مسافران به بسیاری از نقاط شهر فراهم کرده است.

هاستل اسپانولی

هاستل اسپانولی در مرکز شهر قرار گرفته و موقعیت مناسبی دارد. بعد از تهیه بلیط شیراز استانبول یا بلیط استانبول از شهرهای دیگر حتما باید برای محل اقامت خود برنامه‌ریزی داشته باشید. هاستل اسپانولی با امکاناتی خوب و فضایی دل‌نشین یکی از بهترین انتخاب‌های برای شما خواهد بود. اتاق‌های هاستل اسپانولی متنوع هستند و شما باید یکی از انواع آن‌ها که با شرایط شما هم‌خوانی دارند را انتخاب کنید.

هاستل استقلال جدید

هاستل استقلال جدید یکی از هاستل‌های معروف و پرطرف‌دار استانبول است که در مرکز شهر واقع شده است. تعدادی از اتاق‌های این‌هاستل امکانات بسیار خوبی دارند و حتی می‌توان آن را در حد بسیاری از هتل‌های خوب دانست. این‌هاستل امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت رایگان، پارکینگ، اتاق خانواده، صبحانه و ... را به مسافران خود ارائه می‌دهد. هاستل استقلال جدید سعی کرده تا با ارائه بهترین خدمات، رضایت میهمانان خود را جلب کرده و آن‌ها را برای اقامت‌های بعدی نیز به همین هاستل دعوت کند.

هاستل های استانبول

هاستل سکند هوم

یکی از هاستل‌های برتر استانبول که در سایت‌های بررسی نام آن را مشاهده می‌کنید، هاستل سکند هوم است. این‌هاستل در محله هوکاپاشا قرار دارد. هاستل با ارائه اتاق‌های متنوع قدرت انتخاب مناسبی را به مسافران خود می‌دهد. برای رزرو انواع هاستل یا بلیط هواپیمای استانبول تهران یا حتی پرواز از داخل مانند بلیط شیراز استانبول حتما سری به سایت علی بابا بزنید. این سایت اطلاعات به‌روز و دقیقی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کلام آخر

استانبول یکی از شهرهای پرطرف‌دار دنیا برای توریست‌ها و گردشگران است. ایرانیان بسیاری هم برای بازدید از استانبول با تهیه بلیط شیراز استانبول یا دیگر پروازها به ترکیه سفر می‌کنند. یکی از راه‌های محبوب برای سفر به استانبول، استفاده از تورهایی که است که خدمات سفر به آن‌جا را ارائه می‌کنند.

در این‌مقاله سعی کردیم تا شما را با یکی از انواع اقامتگاه‌های استانبول آشنا کنیم. اقامت در هاستل‌های استانبول باعث می‌شود تا شما هزینه کمتری را پرداخت کنید. البته مزایای استفاده از هاستل‌ها می‌تواند بیشتر از این‌مورد باشد و بیشتر به آشنایی با افراد مختلف در هاستل‌ها ارتباط پیدا کند. آیا شما دوست دارید در هاستل‌های استانبول اقامت داشته باشید یا هتل‌های لوکس را بهتر می‌دانید؟

کد خبر: ۱۳۴٬۹۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha