۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
دست واسطه ها از معامله محصولات کشاورزی کوتاه شود
نماینده گرگان و آق قلا در مجلس:

دست واسطه ها از معامله محصولات کشاورزی کوتاه شود

گرگان- سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید دست واسطه ها از خرید و فروش محصولات کشاورزی کوتاه شود.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: باید اتحادیه سیب زمینی کاران و جهاد کشاورزی استان در ساماندهی و میزان سطح زیر کشت سیب زمینی به صورت جدی وارد شوند تا این محصول به اندازه نیاز مصرف مردم کشت شود.

وی با تاکید بر این نکته که ساماندهی و مدیریت اصلی سیب زمینی کاران استان بر عهده جهاد کشاورزی است، افزود: باید دست واسطه ها از خرید و فروش محصولات کشاورزی کوتاه شود ضمن اینکه صادارت هم تسهیل شود تا در صورت تامین نیاز، مازاد این محصول به دیگر کشورهای همسایه صادر شود.

سنگدوینی با اشاره به اینکه نوع سیب زمینی که در گلستان کشت می شود ماندگاری کمی دارد، خاطر نشان کرد: در کنار جهاد کشاورزی استان، اتاق بازرگانی گرگان و انجمن سیب زمینی کاران گلستان هم باید در خصوص میزان کشت محصول و آگاه سازی کشاورزان همکاری کنند تا برای سال آینده مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.

وی در خاتمه یادآور شد: برای سال آینده با تعامل جهادکشاورزی، اتاق بازرگانی و اتحادیه سیب زمین کاران استان می توانیم شاهد عرضه این محصول با قیمت مناسب در بازار باشیم تا ضمن سود منطقی کشاورزان این محصول با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.

کد خبر: ۱۳۴٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha