۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
افزایش ۳۰ هزار تومانی در قیمت هر کیسه برنج| کمبود روغن در بازار وجود دارد
رئیس اتحادیه خوار و بار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

افزایش ۳۰ هزار تومانی در قیمت هر کیسه برنج| کمبود روغن در بازار وجود دارد

بیرجند- رئیس اتحادیه خوار و بار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شاهد افزایش ۳۰ هزار تومانی در هر کیسه برنج نسبت به یک ماه گذشته هستیم، گفت: کمبود روغن در بازار بیرجند وجود دارد.

محمد شریف در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهارکرد: در حال حاضر قیمت هر کیسه برنج پاکستانی در خراسان‌جنوبی ۳۲۰ هزار تومان و قیمت هر کیسه برنج هندی حدود ۲۷۰ تا ۲۹۰ هزار تومان است و برنج ایرانی نیز از این مبالغ بیشتر در بازار به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه خوار و بار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه شاهد افزایش ۳۰ هزار تومانی در هر کیسه برنج نسبت به یک ماه گذشته هستیم، بیان‌کرد: البته کمبود در زمینه برنج در بازار خراسان‌جنوبی مشاهده نمی شود و شهروندان از این جهت اطمینان خاطر داشته باشند.

شریف گفت: در حال حاضر در خراسان‌جنوبی شاهد کمبود روغن در بازار هستیم که از مدت ها قبل نیز وجود داشته و شامل روغن جامد و مایع می شود.

وی با تأکید بر اینکه حل مشکل کمبود روغن نیاز به ساماندهی ریشه‌ای مسئله دارد، ادامه داد: وضعیت کمبود روغن در مدتی طی سال گذشته در بازار خراسان جنوبی وجود داشت و بعد مدتی به ساماندهی و وضعیت مطلوب رسید.

رئیس اتحادیه خوارو بار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در زمینه افزایش قیمت روغن چیزی به ما ابلاغ نشده است، گفت: اگر برنج، روغن، شکر و... به صورت تنظیم بازار وارد خراسان جنوبی شود در اختیار اصناف قرار می گیرد.

شریف یادآور شد: در حال حاضر در بازار استان قیمت روغن جامد ۵ کیلوگرم ۹۱ هزار تومان است و قیمت روغن مایع بر اساس کارخانه تولیدکننده متفاوت است.

وی افزود: به طور معمول قیمت روغن مایع ۸۱۰ گرمی در بازار ۱۴ هزار تومان به فروش می رسد.

کد خبر: ۱۳۴٬۸۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha