۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
گسترش خدمت رسانی و ارتقای شاخص های عملکردی وزارت کار در مسیر گام دوم انقلاب
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد

گسترش خدمت رسانی و ارتقای شاخص های عملکردی وزارت کار در مسیر گام دوم انقلاب

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به ملت شریف ایران خصوصاً جامعه کارگران، کارفرمایان، بازنشستگان و تعاونگران تبریک گفت.

به گزارش بازار، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به ملت شریف ایران خصوصاً جامعه کارگران، کارفرمایان، بازنشستگان و تعاونگران تبریک گفت.

در این پیام آمده است: یوم الله ۲۲ بهمن قاموس بلندی از آرزوی دیرین یک ملت در مبارزه با استبداد رژیم پوشالی پهلوی و یادآور آن چیزی است که امام راحل مان برایمان به ارمغان آورد. استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی این هدیه الهی و ره آورد مجاهدت پیشگامان نهضت مردمی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷؛

بی تردید ۲۲ بهمن مظهر وحدت، همدلی و سرآغاز پی افکندن جامعه ای است که با مبارزات حق طلبانه زیباترین کنش دوران را بر مبنای اخلاق و ارزش های انسانی و اسلامی خلق کرد و اراده ملت، تعیین کننده و تضمین گر همه ارکان حاکمیت شد.

امروز نیز ملت ایران یکپارچه تحت راهبری های داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و همان گونه که در بیانیه گام دوم انقلاب بیان فرمودند : "انقلاب اسلامی پس از نظام سازی، به رکود و خموشی دچار نشده و نمی‌شود و میان جوشش انقلابی و نظم سیاسی و اجتماعی تضاد و ناسازگاری نمی‌بیند ... برهمین اساس نیز همچنان استوار و پابرجا به پیش می رود و هیچ چیز نمی تواند در این انسجام و یکپارچگی خللی وارد کند.

مجموعه وزارت مردم نیز تلاش می کند همسو با گفتمان حضرت امام راحل عظیم الشان و منویات مقام معظم رهبری و در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان تجدید مطلعی که برای «دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود با روحیه جهادی در مسیر خدمات رسانی به آحاد ملت شریف ایران اسلامی قرار گرفته و امروز در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با افتخار اعلام می کند ارتقای شاخص های کمی و کیفی عملکردها و دستاوردهای حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آغاز چهار کلان پروژه شامل ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی و تأمین اجتماعی، اصلاح نظام مدیریتی شرکت‌های تابعه، شاخص های بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه تعاون، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و نقش آفرینی مردم در کارآفرینی و اشتغال یعنی زیست بوم ملی اشتغال جمهوری اسلامی ایران برای تعیین شرح وظایف و تقسیم کار میان دولت و مردم را مرهون همین رویکرد می دانیم، امامعتقدیم این تلاشها کافی نیست و باید آن را تکمیل کرد.

از همین رو اینجانب و همکارانم در وزارت مردم با خدای خود و ملت بزرگ ایران عهد می بندیم با تمام توان آرمانهای انقلاب اسلامی را که حاصل پایمردی و ایثار و از خود گذشتگی مجاهدان فی سبیل الله و هزاران شهید والامقام است پاسداشته و تمام تلاش خود را برای اجرای هرچه شایسته تر گام دوم، انقلاب «که آرمان بزرگش ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواح نافداه) هست» در خدمت رسانی هرچه بهتر به محرومان، اقشار آسیب پذیر، جوانان، بازنشستگان، کارگران، کارفرمایان و تعاونگران عزیز به کارگیریم.

اینجانب به عنوان فرزند کوچک ملت ایران با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ادای احترام به تمام شهدای گرانقدر انقلاب و امام عزیزمان (ره)، فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، ملت شریف ایران به‌ ویژه خانواده بزرگ وزارت مردم تبریک می گویم.

حجت الله عبدالملکی
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی

کد خبر: ۱۳۴٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha