۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
گزارش ارزیابی میزان ضرر و زیان شرکتهای حمل و نقل به دولت ارائه شود
رئیس جمهور در گفت و گو با وزیر راه و شهرسازی:

گزارش ارزیابی میزان ضرر و زیان شرکتهای حمل و نقل به دولت ارائه شود

رئیس جمهور در گفت و گو با مهندس "محمد اسلامی" وزیر راه و شهرسازی دستور داد یک ارزیابی از شرکتهای حمل و نقل ریلی، جاده ای و دریایی که در ایام تعطیلی دچار ضرر و زیان شده اند، انجام گیرد و گزارش آن برای اقدامات لازم به ستاد ملی مبارزه با کرونا و هیات دولت ارائه شود.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی با تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی از وزیر راه و شهرسازی خواست تا وضعیت حمل ونقل عمومی و تردد در جاده ها را برای شرایط فاصله گذاری هوشمند که از فردا (شنبه) آغاز می شود، در جلسه آینده ستاد ملی مبارزه با کرونا گزارش نماید.

رئیس جمهور همچنین ضمن گفت و گو در خصوص وضعیت حمل ونقل عمومی مسافری جاده ای، هوایی و راه آهن، برای پیشبرد پروژه های عمرانی در احداث راهها و راه آهن به سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص به پروژه های مذکور دستورات موکدی صادر نمود.

وزیر راه و شهرسازی نیز در این گفت و گو اظهارداشت که رکود ایجاد شده در صنعت حمل ونقل متاثر از بحران کرونا قابل ملاحظه است و نیازمند رسیدگی ویژه و اعطای کمکهای اعتباری ازمحل منابع و تسهیلات مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

کد خبر: ۱۳٬۴۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha