۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
تعاونی‌ها پیشران تولید در کشور می‌شوند
معاون امور تعاون وزارت کار:

تعاونی‌ها پیشران تولید در کشور می‌شوند

مسکنی، معاون امور تعاون وزارت کار گفت: با توجه به تأکید مستمر مقام معظم رهبری به اهمیت حوزه تعاون، در آینده نزدیک تعاونی‌ها تبدیل به پیشران تولید در کشور می شوند.

به گزارش بازار به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی مسکنی» در آئین افتتاح همزمان ۱۰۲ طرح بخش تعاون با حضور معاون اول رئیس جمهور، اظهار داشت: سهم عمده‌ای از تولید در کشور را شرکت های تعاونی و زیرمجموعه‌های آنان بر عهده دارند.

وی افزود: نقش آفرینی مثبت در حوزه تولید گوشت، تخم مرغ، کشاورزی و صنعت در کنار سهم قابل توجه از جابجایی بار و مسافر در کشور گوشه‌هایی از ظرفیت‌های تعاونی‌هاست.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر لزوم اجرای سند توسعه تعاون، گفت: بخش خصوصی فعال در این حوزه با اشتراک گذاری سود و حرکت در مسیر مفاهیم اسلامی می‌تواند به اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه اقتصاد کمک کند.

مسکنی اتاق تعاون، انجمن علمی تعاون، خانه تعاون گران، اندیشکده و مرکز نوآوری تعاون را از پتانسیل‌های جهش در این عرصه برشمرد و خاطر نشان کرد: باور به تعاون نیاز به بازتعریف و تعالی دارد و همه بخش‌های دولت و حاکمیت باید با مدنظر قرار دادن تأکید رهبر معظم انقلاب در این مسیر حرکت کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تحول این حوزه و آغاز جنبش تعاون در کشور، به سمت مردمی کردن اقتصاد گام برداریم.

کد خبر: ۱۳۴٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha