۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴
گاوهای بازار شیبا به دنبال صعود ۱۴ درصدی| اهداف بعدی شیبا چه خواهد بود؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

گاوهای بازار شیبا به دنبال صعود ۱۴ درصدی| اهداف بعدی شیبا چه خواهد بود؟

قیمت «شیبا اینو» به دنبال عبور بالاتر از یک سد مقاومت بحرانی، پتانسیل ۱۴ درصد حرکت رو به بالا را برای خود ایجاد کرده که یکی از دلایل آن، لیست شدن این ارز در صرافی بزرگ برزیلی فاکس بیت است.

به گزارش بازار، قیمت «شیبا اینو» به دنبال عبور بالاتر از یک سد مقاومت بحرانی، پتانسیل ۱۴ درصد حرکت رو به بالا را برای خود ایجاد کرده است. انتظار می‌رود که رقیب این ارز پر طرفدار یعنی دوج کوین نیز در ۱۶ فوریه در یک صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال برزیل فهرست شود، که می‌تواند قیمت این توکن را بیشتر افزایش دهد.

همچنین در موردی مشابه، انتظار می‌رود شیبا اینو نیز در تاریخ ۱۶ فوریه در صرافی بزرگ کریپتو برزیلی فاکس‌بیت فهرست شود. این صرافی در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد و یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های دارایی های دیجیتال در آمریکای لاتین است و هم اکنون با بیش از ۹۵۰ هزار مشتری ثبت شده در بورس، می تواند قیمت سیبا را تا حد زیادی تحت تاثیر خود قرار داده و تفزایش دهد.

قیمت شیبا اینو اخیراً از مرز بالایی الگوی گُوه در حال سقوط، عبور کرده و نمودار RSI آن حاکی از حرکت این ارز به سمت ۰.۰۰۰۰۳۷۰۸ دلار است. گاوهای SHIB برای رسیدن به هدف خوش بینانه پیش رو، به دنبال صعود ۱۴ درصدی هستند.

اولین خط مقاومت ممکن است در سطح ۲۳.۶% فیبوناچی اصلاحی در نقطه ۰.۰۰۰۰۳۴۱۱ دلار ظاهر شود و سپس با مانع دیگری در میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه (SMA) در ۰.۰۰۰۰۳۵۵۰ دلار روبرو خواهیم شد.

گاوهای بازار شیبا به دنبال صعود ۱۴ درصدی| اهداف بعدی شیبا چه خواهد بود؟


اگر گاوها موفق شوند هدف صعودی مذکور را روی ۰.۰۰۰۳۷۰۸ دلار تثبیت کنند، خریداران ممکن است به دنبال رساندن قیمت به سطح اصلاحی فیبوناچی ۳۸.۲ درصد در نقطه ۰.۰۰۰۰۴۴۶۷ دلار باشند. حتی با افزایش سفارشات خرید، ممکن است هدف قیمت شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۶۱۷۴ دلار را نیز تجربه کند.

با این حال، اگر فشار فروش افزایش یابد، قیمت Shiba Inu ممکن است به‌عنوان پشتیبانی فوری به سمت SMA ۵۰ روزه تا ۰.۰۰۰۰۲۸۵۴ دلار کاهش یابد. اگر این سطح نتواند حفظ شود، SHIB ممکن است بیشتر به سمت SMA ۲۰۰ روزه در ۰.۰۰۰۰۲۵۹۹ دلار کاهش یابد.

افزایش بیشتر در سفارشات فروش ممکن است شاهد کاهش قیمت شیبا اینو به سمت SMA ۲۱ روزه در ۰.۰۰۰۰۲۳۸۱ دلار یعنی در نزدیکی مرز بالایی الگوی فنی حاکم فعلی باشد. افزایش بیشتر در احساسات نزولی ممکن است SHIB را به سمت پایین ترین سطح خود از ۸ اکتبر در ۰.۰۰۰۰۲۰۶۰ دلار کاهش دهد.

کد خبر: ۱۳۴٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha