۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
حرکت احتمالی ریپل به بالای یک دلار| آیا گاوها موفق به افزایش قیمت خواهند شد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

حرکت احتمالی ریپل به بالای یک دلار| آیا گاوها موفق به افزایش قیمت خواهند شد؟

حرکت چشمگیر قیمت ارز دیجیتال ریپل طی روزهای اخیر، راه را برای عبور از مقاومت روانی مهم بک دلار برای این ارز باز کرده و با اینحال، هنوز موانعی بر سر این مسیر وجود دارند.

به گزارش بازار، قیمت ریپل طی هفته گذشته با خروج از رکود نسبی خود، شاهد جهش قیمت چشمگیر بود. این روند صعودی در ۹ فوریه با بادهای معکوس قابل توجهی روبرو شد و در حال حاضر ریپل در حال تعیین جهت برای سو گیری پیش روی خود است که امکان اصلاح و افزایش قیمت در حرکت بعدی وجود دارد.

آینده روشن پیش روی ریپل
قیمت ریپل بین ۳ فوریه و ۹ فوریه ۵۵٪ افزایش یافت و یک نوسان بالا را در ۰.۹۱۸ دلار ایجاد کرد. از آن زمان اما با فرو رفتن نسبی بازار کریپتو در یک رکود نسبی، حرکت صعودی ریپل نیز کند شده است.

صرف نظر از این، افزایش مجدد حجم خرید، می تواند کلید آغاز روند صعودی ۱۵ درصدی برای قیمت ریپل محسوب شود. حرکت سریع قیمت به سمت بالا و فراتر از ۰.۹۱۱ دلار، راه را برای آزمایش مجدد سطح روانی ۱ دلار باز می کند. البته همانطور که در نمودار زیر مشاهده می فرمایید، ریپل در دسامبر ۲۰۲۱ نیز تلاشی چشمگیر و هرچند ناموفق برای عبور از این محدوده روانی داشت که با ریزش بازار، قیمت این ارز دیجیتال نیز سقوط کرد.

حرکت احتمالی ریپل به بالای یک دلار| آیا گاوها موفق به افزایش قیمت خواهند شد؟


بنابراین، به نظر می رسد اینبار، بازارسازان احتمالاً برای جمع آوری نقدینگی، قیمت ریپل را به بالای این مانع سوق خواهند داد.

در حالی که سناریوی خوش بینانه فرض را بر این می گذارد که قیمت ریپل به صعود خود ادامه خواهد داد، یک چشم انداز محافظه کارانه می تواند شاهد بازگشت قیمت این ارز به سطح حمایت فوری در ۰.۸۱۷ دلار یا حتی ۰.۷۴۰ دلار باشد که به گاوها اجازه می دهد تا قبل از ورود به مرحله صعودی بعدی تحرکات خود را افزایش دهند.

از سوی دیگر، اگر قیمت ریپل از سطح حمایت ۰.۸۱۷ دلار و ۰.۷۴۰ دلار عبور کند، منطقه تقاضای روزانه که از ۰.۵۹۵ دلار تا ۰.۶۳۲ دلار گسترش می‌یابد، جای پایی برای بازگشت به گاوها فراهم می‌کند. با این حال، بسته شدن کندل روزانه زیر ۰.۵۹۵ دلار، تز صعودی را باطل کرده و قیمت XRP را به ۰.۵۱۸ دلار سقوط می کند.

کد خبر: ۱۳۴٬۶۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha