۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
پروژه آب رسانی به اراضی غرب بهارستان بهره‌برداری شد
با هزینه ۳۰۰ میلیارد ریالی؛

پروژه آب رسانی به اراضی غرب بهارستان بهره‌برداری شد

اصفهان - با حضور علیرضا جعفری سرپرست شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید، پروژه آب رسانی به اراضی غرب بهارستان با هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.

به گزارش بازار، علیرضا جعفری سرپرست شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید از شهر جدید بهارستان و پروژه های عمرانی این شهر بازدید کرد.

جعفری و هیئت همراه در مطلع این بازدید که عصر امروز در دهه مبارک فجر برگزار شد، با حضور در گلزار شهدای گمنام بهارستان با آرمان های شهدای عظیم الشان تجدید میثاق کردند.

وی همچنین با حضور در دفتر امام جمعه بهارستان در دیدار با حضرت حجت الاسلام و المسلمین تاج زاد، امام جمعه این شهر به بررسی مسائل فرهنگی، اجتماهی و مذهبی شهر پرداختند و از پروژه های مترو، مسکن مهر و سایر پروژه های عمرانی بهارستان بازدید کردند.

در این بازدید پروژه آب رسانی به اراضی غرب بهارستان مورد بهره برداری قرار گرفت. جمعیت تحت پوشش این طرح حدود ۳۰ هزار نفر را شامل خواهد شد. در این پروژه برای اجرای ۳۷۰۰ متر شبکه آب و ۵۷۰۰ متر شبکه فاضلاب جمعا ۳۰۰ میلیارد ریال توسط شرکت عمران بهارستان هزینه شده است.

سرپرست شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین تاج زاد امام جمعه بهارستان، فضای شهر جدید بهارستان را فضایی مطلوب توصیف کرد و گفت: سرزندگی و نشاط ایجاد شده در شهروندان این شهر جدید نوید دهنده فضایی مطلوب است که امروز شاهد آن بودم.

ظرفیت مطلوب بهارستان در حوزه سرانه های خدمات عمرانی وفرهنگی
جعفری ظرفیت این شهر را در حوزه سرانه های خدمات عمرانی وفرهنگی مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با همدلی و همکاری مدیران شهری می توان الگوی ایرانی – اسلامی را در دروازه این شهر ایجاد کرد تا بتواند بعنوان الگویی نمونه در بین شهرهای جدید کشور در این شهر جدید شناخته شود.

وی همچنین بر پیاده سازی الگوی ایرانی – اسلامی در شهر بهارستان تاکید کرد و گفت: هنوز برای رسیدن به وضعیت مطلوب و آرمان های پیش رو فاصله هست و با برنامه ریزی دقیق تر و استفاده از تجربیات مدیریت شهری می توان به سمت شرایط مطلوبتر حرکت کرد.

سرپرست شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید افزود: امیدواریم با شتاب بیشتری اتفاقات خوبی برای ارتقای کیفیت فضای شهری وخدمات شهری در این شهر جدید فراهم شود.

هویت ۱۰۰ سال از جنس شیخ بهایی ها در شهر ایجاد شود
جعفری گفت: تلاش شود تا با ایجاد فضای شهری با الگوی ایرانی – اسلامی هویت ۱۰۰ سال از جنس شیخ بهایی ها در شهر ایجاد شود وتحقق آن با همدلی بین مدیران ایجاد می شود.

بهارستان؛ اولین شهر جدید پس از انقلاب اسلامی است که در ۱۵ کیلومتری جنوب کلانشهر اصفهان واقع شده است و هم اکنون با جمعیتی بالغ بر یکصدهزار نفر، همچنان مسیر توسعه را می پیماید.

کد خبر: ۱۳۴٬۵۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha