۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
 اطلاعات شناسه مشترکین تلفن ثابت در زنجان کامل شد/ ارتقاء خدمات و سرویس‌های مخابرات
مدیرعامل مخابرات زنجان:

اطلاعات شناسه مشترکین تلفن ثابت در زنجان کامل شد/ ارتقاء خدمات و سرویس‌های مخابرات

زنجان-مدیرعامل مخابرات زنجان،گفت: کامل کردن اطلاعات شناسه شاهکار مشترکین تلفن ثابت در زنجان و افزایش مشترکین WLLو افزایش دایری ADSL و VDSL اقدامات انجام شده حوزه تجاری است.

به گزارش خبرنگار بازار، همایون دلجویی روز جمعه در نخستین جلسه پایش شاخصها و بررسی دلایل انحراف شاخصها و شرح برنامه ها و اقدامات اصلاحی سال 99 که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال جدید ازسوی مقام معظم رهبری، گفت: باید تمام تلاش خودرا برای ارتقاءخدمات و سرویس های مخابراتی انجام دهیم و مخابرات برتحقق این امر مهم برنامه ریزی لازم را دارد.

مدیرعامل مخابرات زنجان با بیان اینکه تهدیدات شرایط موجود راکه به علت شیوع گسترده ویروس کرونا رخ داده است،با کارو کوشش بیشتربه خدمت تبدیل کنیم، اظهار داشت: به منظور رعایت بهداشت عمومی ورعایت حال  کار کنان و در راستای دولت الکترونیک و در جهت استفاده از امکانات فناوری برای رفاه حال مردم و بهره گیری از مزایای آن برای شرکت وبا الگو گیری از بسیاری از شرکت ها وسازمان ها در زمینه انحام امور اداری بصورت الکترونیکی وبا استفاده از فضای مجازی وبا توجه به وجود همکاران متخصص درحوزه های فناوری لازم است مطالعات لازم به منظور انجام تمام ویا بخشی از فرایندهای موجود بصورت الکترونیکی ودرنتیجه کاهش نیاز به حضور متقاضی و مشترک برای اخذ خدمات انجام شود.

دلجویی ابراز داشت: مدیران حوزه ها فعالیت هایی را که قابلیت دورکاری دارند را شناسایی نموده وپیشنهادهای خود را با لحاظ موارد امنیت اطلاعات در مقابل هک ونفوذ  بصورت شفاف به معاونت منطقه ارایه  کنند تا پس از بررسی های تخصصی ، موارد لازم احصاء و در مواقع مورد نیاز عملیاتی شود.

وی افزود: کامل کردن اطلاعات شناسه شاهکار مشترکین تلفن ثابت  در زنجان و افزایش مشترکین WLLو افزایش دایری ADSL و VDSL اقدامات انجام شده حوزه  تجاری است.

مدیرعامل مخابرات زنجان، تصریح کرد: تعیین تکلیف صورت وضعیت قطعی قراردادهای طرحهای اختصاصی ، دایری FTTH  ،تعیین تکلیف مانده متقاضیان در شهرستانها،برگزاری جلسات کاهش میزان لاوصولی،ارائه تحلیل از دلایل بالا بودن زمان رفع وهمچنین پاسخگوئی به شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵و شاخص DNS از مصوبات برگزاری جلسات است.

کد خبر: ۱۳٬۴۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha