۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
افتتاح ۷ طرح عمرانی برق رسانی در شهرستان دامغان
در نهمین روز دهه فجر انجام شد؛

افتتاح ۷ طرح عمرانی برق رسانی در شهرستان دامغان

دامغان- همزمان با سالروز چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی و در نهمین روز دهه فجر، هفت طرح عمرانی برق رسانی شهرستان دامغان با صرف اعتباری به مبلغ ۱۸ میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال افتتاح شد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی توزیع برق استان سمنان به مناسبت چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی و در نهمین روز دهه فجر، هفت طرح عمرانی برق رسانی شهرستان دامغان با صرف اعتباری به مبلغ ۱۸ میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال افتتاح شد.

طرح بهینه سازی شبکه و جابه جایی دو دستگاه پست عمومی در روستاهای آهوانو، حسن آباد و صح با مبلغ سه میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال، طرح توسعه شبکه فشارمتوسط جهت مانور فیدر طوس و دامنکوه با اعتبار دو میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال و طرح احداث پست هوایی عمومی روستای وامرزان جهت بهبود ولتاژ برق دامداری های موجود با مبلغ ۸۷۵ میلیون ریال، در قالب طرح های افتتاحی به شمار می روند.

طرح احداث یک هزار و ۱۲۴ متر شبکه روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان با اعتبار دو میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال، طرح نصب ۴۵ ست کات اوت در سطح شبکه جهت مانور و افزایش قابلیت اطمینان شبکه با مبلغ دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال، طرح تبدیل شبکه فشارضعیف سیمی روستاهای کلاته ملا و قادرآباد به کابل خودنگهدار با اعتبار پنج میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال و طرح اصلاح شبکه برخی روستاهای شهرستان با مبلغ یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال، درزمره طرح هایی هستند که افتتاح شدند.

در آئین افتتاح همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان که با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان برگزار شد، طرح های صنعت توزیع برق هم افتتاح شد.

کد خبر: ۱۳۴٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha