۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
۳۸۰ پروژه مخابراتی در کردستان به بهره برداری رسید
همزمان با دهه مبارک فجر؛

۳۸۰ پروژه مخابراتی در کردستان به بهره برداری رسید

سنندج - در راستای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و با حضور استاندار کردستان، ۳۸۰ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان در استان کردستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، طی مراسمی و با حضور استاندار کردستان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی ۳۸۰ پروژه مخابراتی در استان کردستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

مراسم افتتاح پروژه‌های استان که به صورت همزمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مسئولان استانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

استاندار کردستان در این مراسم، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر در قالب ۷ طرح کلی، ۳۸۰ پروژه مخابراتی با اعتبار یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: برخی از این پروژه‌ها در حوزه توسعه سوییچ تلفن ثابت است که میزان سرمایه گذاری انجام شده در این بخش ۳۹ میلیارد ریال است.

زارعی کوشا میزان هزینه صورت گرفته برای افتتاح پروژه‌های مربوط به حذف کابل‌های اقماری در مناطق روستایی را ۸۷ میلیارد ریال خواند و گفت: اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های مربوط به افزایش پهنای باند ۵۷ میلیارد ریال است.

استاندار کردستان افزود: برای اجرای طرح‌های مربوط به فیبرنوری ۴۴ میلیارد ریال و احداث و بهره‌برداری از سایت‌های جدید تلفن همراه در دهه فجر امسال هم ۴۴۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

زارعی کوشا با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد ریالی برای بهره برداری از طرح‌های انتقال شبکه‌های مخابراتی با ۳۱۹ میلیارد ریال در دیگر بخش‌ها، گفت: در مجموع طی یکسال اخیر بیش از ۲ هزار و ۷۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف مخابرات سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر: ۱۳۴٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha