۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
آمادگی «لونا» برای جهش به ۹۰ دلار| روی چه نقطه ای خرید کنیم؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

آمادگی «لونا» برای جهش به ۹۰ دلار| روی چه نقطه ای خرید کنیم؟

با ریزش قیمت بیت کوین در روز سه شنبه، انتظار می رود ارز دیجیتال لونا یا همان ترا نیز اصلاحی چشمگیر داشته باشد و این به معنای فرصتی مناسب برای گشودن معامله برای این ارز محسوب می شود.

به گزارش بازار، قیمت ارز دیجیتال لونا یا همان ترا، از تاریخ ۳ فوریه تا به امروز شاهد شکل گیری پنج کندل سبز متوالی بوده که نشان دهنده افزایش حرکت صعودی این ارز است. اما با رد شدن تلاش بیت کوین برای شکستن مقاومت مهم و حیاتی پیش روی خود یعنی ۴۳۸۰۰ دلار در روز سه شنبه، به نظر می رسد کندل ۸ فوریه در حال شکستن این خط رو به پایین است. البته این به معنای افت وحشتناک یا بدون بازگشت ترا نخواهد بود.

عقب نشینی احتمالی قیمت لونا، چه زمان خرید کنیم؟
قیمت لونا بین تاریخ های ۳ فوریه تا ۷ فوریه، به همراه بسیاری از ارزهای دیگر بازار رشد خوبی از خود نشان داد و موفق شد ۳۱ درصد افزایش قیمت را در این بازه زمانی برای خود به ثبت برساند. این روند صعودی نهایتا به مرز مقاومت هفتگی ۶۲ دلار نزدیک شد.

اما با ریزش امروز بازار ارزهای دیجیتال و احتمال بازگشت بیت کوین روی بازه ۴۰ الی ۴۱ هزار دلار طی روزهای آینده، به احتمال زیاد، لونا نیز به محدوده ۵۲ دلار سقوط خواهد کرد. البته این به معنای آغاز روندی نزولی برای لونا نخواهد بود؛ بلکه می تواند به احتمال زیاد، آغازگر یک حرکت عظیم و قابل توجه صعودی پس از ریزش سنگین بازار باشد که همین موضوع، به فرصتی طلایی برای سرمایه گذاران علاقمند به بازار کریپتو بدل خواهد شد.

آمادگی «لونا» برای جهش به ۹۰ دلار| روی چه نقطه ای خرید کنیم؟

البته در بازار کریپتو، عمده تحولات به بیت کوین و قیمت این ارز دیجیتال محبوب بستگی دارد. در صورت کاهش قیمت بیت کوین تا محدوده ۴۰ هزار دلار، می توان انتظار بیشتر ریزش قیمت برای لونا را نیز داشت که در این صورت حمایت بعدی برای این ارز، بین ۴۷ الی ۴۸ دلار خواهد بود که در حقیقت بهترین نقطه برای باز کردن پوزیشن معاملاتی بلند مدت به حساب می آید.

کد خبر: ۱۳۴٬۳۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha