۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
تعجیل در مذاکرات نباید صورت گیرد| آمریکایی‌ها دنبال مذاکره عادلانه نیستند
نماینده مردم خمین در مجلس:

تعجیل در مذاکرات نباید صورت گیرد| آمریکایی‌ها دنبال مذاکره عادلانه نیستند

نماینده مردم خمین در مجلس با بیان اینکه امریکایی‌ها هیچگاه دنبال مذاکره عادلانه و منصفانه نبودند، گفت: تعجیل در مذاکرات نباید صورت گیرد زیرا این تعجیل در دوره‌های قبل به ما آسیب زده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا نظری، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات وین و معافیت‌های تحریمی که از سوی وزارت خارجه امریکا عنوان شده است، گفت: امریکایی‌ها هیچگاه دنبال مذاکره عادلانه، منصفانه و مبتنی بر حق نبوده و نیستند. آقای امیرعبداللهیان نیز گزارشی در خصوص مذاکرات به نمایندگان مجلس داد که نتوانست آنها را اقناع کند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات وین، گفت: ما در قالب و چارچوب برجام مذاکرات را باید پیش ببریم، هرچند برجام خسارت بار بوده اما ناچاریم در همان چارچوب به دنبال حفظ منافع ملت باشیم، به ویژه منافع اقتصادی که هدف اصلی مذاکرات بوده و قرار بود با رفع تحریم‌ها گشایش های اقتصادی رقم بخورد.

وی در ادامه یادآور شد: بازی امریکایی‌ها نباید بر روند مذاکرات تاثیر ‌بگذارد یا اینکه تعجیل در مذاکرات نباید صورت گیرد زیرا این تعجیل در دوره‌های قبل به ما آسیب زده است بنابراین ما نباید براساس چارچوب زمانی غربی‌ها مذاکره را انجام دهیم یا به توافق برسیم.

نظری همچنین اظهار کرد: به نظر می‌رسد که غربی‌ها با همان روش قبل مذاکرات را دنبال می‌کنند لذا تیم مذاکره کننده ایرانی باید با هوشمندی کامل گفتگو را پیش ببرد و در میدان آنها بازی نکند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و وزیر خارجه تغییر کرده اما به نظر می‌رسد که تیم مذاکره کننده همان روش‌های تیم قبلی را دنبال می‌کنند، بر همین اساس نمایندگان در نشست با وزیر امور خارجه تاکید کردند که تیم مذاکره کننده باید بر اساس سیاست‌های دولت سیزدهم عمل کنند.

کد خبر: ۱۳۴٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha