۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
هرگاه در مسیر انقلاب حرکت کردیم، آنجا موفق بودیم
وزیر امور اقتصادی و دارایی:

هرگاه در مسیر انقلاب حرکت کردیم، آنجا موفق بودیم

مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاونان وزیر، برگزار شد.

به گزارش بازار، احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در این مراسم، ایام الله دهه فجر را بهانه و تذکر خوبی به منظور یادآوری اهداف، اصول و ارزش‌هایی عنوان کرد به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پایه گذاشته شد و رویکرد و مسیر جدید و متفاوتی را پیش روی مردم و مسئولان کشور گشود.

وی با بیان اینکه، متأسفانه گاه، در کشاکش مسائل روزمره، این رویکرد به فراموشی سپرده می‌شود، افزود: به نظر من، بیش از همه، کسانی که عهده‌دار مسئولیت‌های اجرایی هستند نیازمند این تذکار هستند.

خاندوزی گفت: برای ما در وزارت امور اقتصادی و دارایی، این حرکت نمادین و حضور در مرقد امام خمینی (ره) نوعی تذکار جدی و یادآور تکلیف شرعی و ملی ما در مجموعه مدیریتی خود، برای انجام وظایف محوله در سیاستگذاری و اجرا، مطابق اهداف و اصولی است که مطالبه عامه مردم و نیز خواست مقام معظم رهبری از مسئولان نظام است.

وزیر اقتصاد با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر گاه ما در مسیر انقلاب حرکت کرده و در جریان اصیل مردم قرار گرفتیم، آنجا موفق بودیم و هر گاه خلاف آن حرکت کردیم دچار شکست شدیم تأکید کرد: ما با این حضور و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی، این مسئولیت و وظیفه را برای خودمان یادآوری کرده و تجدید عهد می‌کنیم که بتوانیم راهرو آن مسیر باشیم و از خدا می‌خواهیم همه ما را چه همکاران وزارت امور اقتصادی و دارایی و چه سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مشمول دعای امام و شهدا قرار دهد تا بتوانیم از این جنگ سخت اقتصادی، با سرفرازی و موفقیت خارج شویم.

کد خبر: ۱۳۴٬۲۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha