۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
مردم عزیزمان آنچه متخصصان و پزشکان لازم می‌دانند انجام دهند
رهبر معظم انقلاب:

مردم عزیزمان آنچه متخصصان و پزشکان لازم می‌دانند انجام دهند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: توصیه می‌کنم به مردم عزیزمان که به هر حرف متخصصان و پزشکان توجه کنند و گوش کنند و آنچه که آنها صلاح می‌دانند و لازم می‌دانند انجام بدهند.

به گزارش بازار، در سالگرد بیعت تاریخی همافران با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا دیدار کردند.

ایشان در ابتدای این دیدار فرمودند: من مقیدم به شیوه‌نامه‌هایی که پزشکان اعلام می‌کنند. بنده تقید دارم، یعنی وظیفه میدانم برای خودم که آنها را عمل کنم و عمل می‌کنم. اصرار روی ماسک دارم و این نوبت سوم تزریق این واکسن را هم من انجام دادم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: توصیه می‌کنم به مردم عزیزمان که به هر حرف متخصصین و صاحب‌نظران این رشته توجه کنند و گوش کنند. آنچه که آنها صلاح می‌دانند و لازم میدانند انجام بدهند.

فرمانده معظم کل قوا، حرکت ۱۹ بهمن را ضربه آخر به پیکر پوسیده رژیم پهلوی دانستند و تاکید کردند: بیعت جوان‌های افسر و درجه‌دار با امام بیعت با جهاد مقدسی بود که امام فرمانده مقتدر آن جهاد بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش تصریح کردند: آن روز (۱۹ بهمن ۵۷) آن جوان‌های افسر و درجه‌دار و عمدتاً همافرانی که در آن دیدار عجیب با امام شرکت کردند و بیعت کردند، این بیعت، بیعت با شخص نبود. این بیعت، بیعت با هدف‌ها بود. بیعت با آرمان‌ها بود. بیعت با آن جهاد مقدسی بود که امام فرمانده مقتدر آن جهاد بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: هر کس در هر دوره‌ای که در مسیر آن آرمان‌ها حرکت کند، در واقع در این حرکت سهیم و شریک است؛ بنابراین شما فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی هم جزو کسانی هستید که از افتخارات نوزدهم بهمن بهره‌مندید. حرکت آن روز نیروی هوایی ضربه‌ی آخری بود که بر پیکر پوسیده‌ی رژیم پهلوی وارد شد و خیمه‌ی منحوس رژیم پهلوی را نابود کرد.

رهبر انقلاب تصریح کردند: هر جایی که نیروی حق در مقابل کفر وارد میدان بشود، دشمن با همه‌ی جلال و جبروت ظاهری که باطن و مغز ندارد در محاسباتش اشتباه میکند؛ همیشه همین‌جور است.

ایشان فرمودند: آمریکا امروز از جایی ضربه می‌خورد که هرگز آن را محاسبه نکرده است. امروز دو رئیس‌جمهور آمریکا ــ رئیس‌جمهور قبلی و رئیس‌جمهور فعلی ــ اینها دست به دست هم دادند که تتمه‌ی آبروی آمریکا را ببرند و دارند میبرند.

کد خبر: ۱۳۴٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha