۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
ایجاد مشوق های تولید برای نواحی کمتر توسعه یافته صنعتی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی:

ایجاد مشوق های تولید برای نواحی کمتر توسعه یافته صنعتی

مشهد- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: در سال جهش تولید برای حمایت از تولید و سرمایه گذاران صنعتی، مشوق‌هایی اختصاص یافته و در مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی نیز آمادگی هرگونه همکاری برای تقسیط در حق انتفاع را داریم.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی شهرک صنعتی مسعود مهدی‌زاده مقدم افزود: با تمام توان از واحدهای صنعتی و بنگاه‌های کوچک و متوسط حمایت و محافظت می‌کنیم تا واحدها از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و با قدرت به تولید مشغول فعالیت شوند .

وی با بیان اینکه صنعت موتور محرکه اقتصادی بوده و ایجاد اشتغال، توسعه تجاری و افزایش ارزش افزوده از تاثیرات مهم حوزه صنعت در تمام مناطق استان به شمار می‌رود ادامه داد: در سال جهش تولید و به منظور حمایت همه جانبه حجم فعالیت‌ها و برنامه‌ها، گسترده تر خواهد شد تا صنعتگران و فعالان اقتصادی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از آنها بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به افزایش رقابت پذیری صادراتی واحدهای صنعتی، ادامه داد: سطح رقابت پذیری بنگاه‌های کوچک و متوسط در صادرات را از طریق شرکت های مدیریت صادرات و کنسرسیوم‌های صادراتی ارتقاء خواهیم داد و با تدابیری که اندیشیده شده ان شاءالله صادرات باز هم افزایش خواهد یافت.

مهدی‌زاده مقدم ادامه داد: شهرک‌های صنعتی مهمترین بستر در زمینه تولید و اشتغال و جذب سرمایه گذار بوده که تمام الزامات جهش تولید را با در اختیار قرار دادن زیر ساخت‌های لازم برای استقرار واحدهای صنعتی و فعالیت سرمایه گذاران صنعتی فراهم کرده تا ارتقاء تولید و افزایش اشتغال، امسال هم محقق شود و شاهد جهش تولید و پیشرفت واحدهای صنعتی باشیم.

بنا بر این گزارش خراسان رضوی با ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و ۴۰ شهرک قابل واگذاری زمینه استقرار ۲۶۳۱ واحد صنعتی و اشتغال ۷۵ هزار  ۶۷۸ نفر را فراهم کرده است.

کد خبر: ۱۳٬۴۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha