۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
بانک ها ۴۴۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن پرداخت خواهند کرد
نماینده شاهرود و میامی در مجلس:

بانک ها ۴۴۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن پرداخت خواهند کرد

شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: از ابتدای سال آینده بانک‌ها در راستای اجرای قانون جهش مسکن، ۴۴۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اصغر خانی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در بستر فضای مجازی با بیان اینکه از ابتدای سال آینده بانک ها در راستای اجرای قانون جهش مسکن، ۴۴۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی را پرداخت خواهند کرد، ابراز داشت: این قانون برای صندوق های قرض الحسنه، موسسات مالی و اعتباری و بانک های خصوصی نیز صادق است.

وی افزود: این موضوع مصوبه کمیسیون تلفیق است و از سال آینده تمام بانک ها موظف هستند تا برای احداث و نوسازی ۴۰۰ هزار واحد مسکن روستایی و شهری تسهیلات پرداخت کنند.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه این تسهیلات در در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت و برای ۸۰۰ هزار واحد مسکن شهری پرداخت خواهد شد، ابراز کرد: اولویت در این طرح با مناطق محروم است.

خانی با بیان اینکه بانک ها موظف شده اند که حداقل ۴۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کنند، گفت: این قانون جدید به تبصره ۱۸ قانون بودجه کل کشور الحاق شده و طی آن دولت موظف است مبلغ تسهیلات را را به صورت ۱۰۰ درصدی تخصیص و همچنین به حساب صندوق ملی مسکن واریز کند.

کد خبر: ۱۳۴٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha