۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
۵۳۵ واحد صنفی متخلف در زنجان پلمب شد
رئیس اتاق اصناف زنجان:

۵۳۵ واحد صنفی متخلف در زنجان پلمب شد

زنجان- رئیس اتاق اصناف زنجان،گفت: ۵۳۵ واحد صنفی مختلف درزنجان که مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا را رعایت نکردند پلمب شدند.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طبق مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا در استان برخی از واحدهای صنفی همکاری لازم را نکردند، گفت: در این زمینه ۵۳۵ واحد صنفی که اقدام به تعطیلی واحد صنفی نکردندپلمب شدند.

وی اظهار کرد: این واحد های  صنفی متخلف به علت عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا تا یک ماه بعد از اتمام شیوع کرونا نیز همچنان پلمب خواهند بود.

رئیس اتاق صناف زنجان، گفت: با توجه به مصوبه جدید دولت از روز ۲۳ فروردین ماه شنبه واحدهای صنفی که پر خطر نیستند حق فعالیت دارندو زمان فعالیت این واحدهای صنفی در استان مشخص بوده و تایم کاری صبح شروع شده و تا ۱۸ عصر ادامه دارد.

موسوی ابراز داشت: فعالیت واحدهای صنفی کم خطر در استان مستلزم رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی فعالیت واحدهای صنفی پر خطر در استان را تعطیل اعلام کردو افزود: این صنوف شامل گرمابه، سونا و ماساژ، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، پاساژ و مجتمع‌های تجاری، بازارهای مسقف، آرایشگاه‌ها، سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران‌ها، اغذیه فروشی، طباخی، فست فودها، نمایشگاه‌های اتومبیل و املاک مسکن، مراکز بازی و تفریحی و گیم نت، باشگاه‌های ورزشی و بدن سازی، تالارهای پذیرایی و سالن‌های مراسم، قهوه خانه، چایخانه و کافه ها تعطیل می باشند.

کد خبر: ۱۳٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha