۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
ادامه حرکت صعودی اتریوم در کانال ۳ هزار دلار| احتمال ریزش فعلا کم است
تحلیل بازار رمزارزها؛

ادامه حرکت صعودی اتریوم در کانال ۳ هزار دلار| احتمال ریزش فعلا کم است

اتریوم پایه ای را برای افزایش تازه در بالای منطقه مقاومت ۲۸۰۰ دلاری تشکیل داده و نهایتا موفق شد از بسیاری از موانع نزدیک به سطوح ۲۸۸۰ و ۳۰۰۰ دلار عبور کند.

به گزارش بازار، اتریوم پایه ای را برای افزایش تازه در بالای منطقه مقاومت ۲۸۰۰ دلاری تشکیل داده و نهایتا موفق شد از بسیاری از موانع نزدیک به سطوح ۲۸۸۰ و ۳۰۰۰ دلار عبور کند.

اتریوم با ادامه حرکت صعودی خود، حتی بالاتر از مقاومت ۳۰۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفت. اخیراً در نمودار ساعتی ETH/USD، یک شکست در بالای خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۳۰۱۰ دلار ایجاد شد که البته با شکست آن، این جفت اکنون در حال افزایش بوده و بالاتر از سطح ۳۰۵۰ دلار معامله می شود.

اکنون اما قیمت اتریوم به اوج خود یعنی روی ۳۰۸۹ دلار رسیده و قیمت ممکن است به افزایش خود ادامه دهد. اتر در حال حاضر، بسیار بالاتر از سطح ۲۳.۶% فیبوناچی اصلاحی یعنی قیمت ۲۹۵۲ دلار قرار دارد که همین نکته، نگرانی از ریزش های سنگین را تا حد زیادی کاسته است.

مقاومت فوری در ادامه روند صعودی اتریوم، نزدیک به سطح ۳۱۲۰ دلار است. حرکت واضح به بالای مقاومت ۳۱۲۰ دلار می تواند قیمت را به سمت یک مانع بزرگ در ۳۲۰۰ دلار سوق دهد. خرس ها ممکن است نزدیک به سطح ۳۲۰۰ دلار موضع بگیرند. اگر آنها شکست بخورند، قیمت اتر ممکن است در کوتاه مدت به سطح ۳۴۲۰ دلار نیز برسد.

ادامه حرکت صعودی اتریوم در کانال ۳ هزار دلار| احتمال ریزش فعلا کم است


اما اگر اتریوم نتواند به بالاتر از ۳۱۲۰ یا ۳۲۰۰ دلار مسیر خود را ادامه دهد، ممکن است یک اصلاح نزولی را آغاز کند. حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به سطح ۳۰۴۰ دلار بوده و اولین حمایت اصلی نزدیک به سطح ۳۰۲۰ دلار است.

باید توجه داشت که شکست روند فعلی به سمت نزولی و به زیر سطح ۳۰۲۰ دلار ممکن است قیمت را بیشتر پایین آورد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۹۲۰ دلار و SMA صد ساعته است که زیر آن خطر کاهش شدید قیمت وجود دارد. در صورت رخداد چنین سناریویی، قیمت ممکن است دوباره به ۲۸۰۰ دلار برسد.

کد خبر: ۱۳۴٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha