۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کشت محصولات دیمی همدان
رئیس سازمان جهادکشاورزی همدان اعلام کرد:

همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کشت محصولات دیمی همدان

همدان - رضوانی جلال، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان از اجرای طرح جهش تولید در ۱۸۰ هزار هکتار از دیمزارهای همدان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد.

منصور رضوانی جلال در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در بخش کشاورزی یکی از بحث های مهم توجه به بهره وری است که در همدان از سال های گذشته مورد توجه قرار گرفته است، گفت: نداشتن منابع و محدودیت ها ما را به این سمت حرکت داده است.

وی بابیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تفاهم نامه ای در سطح کشور منعقد کرده تا کشور در راستای جهش تولید به ویژه گندم و جو و محصولات استراتژیک حرکت کند، گفت: استان همدان نیز با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در همین رابطه تفاهم نامه منعقد کرده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان بابیان اینکه حمایت های خوبی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در این راستا صورت گرفته است، اظهار کرد: طی هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی و این مجموعه چهار استان پایلوت اجرای طرح بودند که خوشبختانه نتیجه خوبی حاصل شد و امسال تعداد استان‌ها به ۱۵ استان افزایش یافته است.

رضوانی جلال با بیان اینکه همدان از همان ابتدای اجرای طرح پایلوت بود و کار خود را ادامه می دهد، گفت: برنامه ریزی شده تا همدان بتواند در راستای هماهنگی و با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تولیدات محصولات استراتژیک چون گندم و حبوبات موثر واقع شده و تولیدات خوب و مستمری در حوزه زراعی داشته باشد.

وی از اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای استان همدان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ۱۸۰ هزار هکتار از مزارع خبر داد و گفت: محصولات گندم دیم، نخود دیم، گلرنگ دیم، کاملینا دیم و محصولات علوفه ای دیم در کشت مدنظر است.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان اضافه کرد: تاکنون یک هزار و ۵۶۵ هکتار دانه های روغنی گلرنگ و کاملینا و ۱۹۲ هکتار محصولات علوفه‌ای در طرح جهش تولید استان همدان کشت شده است.

کد خبر: ۱۳۴٬۰۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha