۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
پرده تخلف برای دو مرغ فروشی در همدان نصب شد
به دلیلی تکرار گرانفروشی و تقلب؛

پرده تخلف برای دو مرغ فروشی در همدان نصب شد

همدان - سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از نصب پرده تخلف برای دو مرغ فروشی در همدان خبر داد و گفت: تکرار تخلف موجب نصب پرده برسردر واحدهای متخلف و تصاعدی شدن جریمه می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان، مرضیه یونسی افزود: باتوجه به تکرار تخلف گرانفروشی و تقلب توسط دو مرغ فروشی درهمدان شعبه هیئت و شعبه سوم تعزیرات این دو واحد را علاوه بر جریمه نقدی در مجموع به مبلغ ۴۹ میلیون ریال درحق دولت محکوم کردند.

وی عنوان کرد: یکی از این واحدها به دلیل داشتن سه مرتبه سابقه تخلف علاوه بر جریمه شش برابری، پارچه تخلف بر سردرب این واحد به مدت ۱۴ روز و واحد دیگر به علت سابقه چهار با تخلف علاوه بر جریمه هشت برابری، پرده تخلف بمدت یک ماه بر سردرب مغازه آن‌ها نصب شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: واحدهای صنفی که دارای چندین سابقه محکومیت در تعزیرات حکومتی باشند علاوه برجزای نقدی برای آن‌ها نصب پرده و در صورت تکرارتخلف پروانه واحدصنفی آن‌ها لغوخواهد شد.

مرضیه یونسی افزود: با استناد به قانون نظام صنفی در صورتی که واحدی برای پنجمین بار و بیشتر تخلف انجام دهد علاوه بر محکومیت به جریمه ۱۰ برابری، ۶۰ روز پرده بر سر درب مغازه نصب می‌شود، ۶ ماه تعطیلی واحد و ۶ماه تعلیق پروانه کسب و در مراحل بالاترلغو پروانه را بدنبال خواهد داشت.

کد خبر: ۱۳۴٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha