۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
ادارات دولتی ایلام لیست تمام املاک مازاد خود را اعلام کنند
استاندار ایلام:

ادارات دولتی ایلام لیست تمام املاک مازاد خود را اعلام کنند

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه ادارات دولتی ایلام لیست تمام املاک مازاد خود را اعلام کنند، گفت: دستگاه ها با بالا بردن اثربخشی و کارایی میزان بهره‌وری خود را ارتقا دهند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان از راه اندازی کارگروه‌های شورای برنامه ریزی و توسعه استان خبر داد و گفت: در نشستی که با نخبگان و اساتید دانشگاهی استان برگزار کردیم، فرایند ایجاد کارگروه های توسعه ای استان را استارت زدیم.

استاندار ایلام هدف از ایجاد کارگروه های شورای برنامه ریزی و توسعه استان تکمیل حلقه مشورتی برای توسعه استان با حضور نخبگان و صاحب نظران در حوزه های مختلف عنوان کرد و گفت: این کارگروه‌ها در حوزه های مختلف امور زیربنایی، امور اقتصادی، اشتغال، سرمایه گذاری، اجتماعی و فرهنگی و ... فعال می شود.

بهرام نیا افزود: در این کارگروه‌ها که با حضور نخبگان و اساتید دانشگاهی استان شکل می گیرد افراد در حوزه های تخصصی پیشنهادات خود را ارائه می دهند و ما آنها را در داخل شورای برنامه ریزی و توسعه استان آنهایی که قابلیت اجرایی دارد را مصوب می کنیم.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان از دبیر شورای استان خواست در مرحله اول کارگروه‌های چهارگانه اقتصادی، زیربنایی، اجتماعی و آموزش را به اعضای شورا و کارگروه ها ابلاغ کند.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که مدیران دستگاه های دولتی در استان لیست تمام املاک مازاد دولتی خود را اعلام کنند، افزود: با تعیین تکلیف اموال و املاک دستگاه‌های اجرایی، منابع مالی مناسب برای تکمیل برخی طرح‌ها تامین و بخش قابل توجهی از منابع دولتی آزاد می‌شوند و می‌توان در طرح‌های دیگری به‌کارگیری شوند.

بهرام نیا خواستار پیگیری مدیران دستگاه های اجرایی برای جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور شد و تاکید کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور مربوط به نهادها است و با توجه به تعدد سفرهای استانی رئیس جمهور و نزدیک شدن به پایان سال، مدیران دستگاههای اجرایی نسبت به جذب اعتبارات این حوزه تمام توان خود را به کار بگیرند و تا هفته آینده در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گزارش آن را ارائه دهند.

کد خبر: ۱۳۳٬۹۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha