به دنبال توسعه متوازن برای جلب رضایت مشتریان هستیم
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران:

به دنبال توسعه متوازن برای جلب رضایت مشتریان هستیم

سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: کلیدواژه اصلی ما در همه فعالیت ها توسعه متوازن است در غیر این صورت رضایت مشتریان حاصل نمی شود.

به گزارش بازار، مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در مراسم بهره برداری از بیش از ۱۰ هزار طرح مخابراتی شرکت مخابرات ایران که به مناسبت دهه فجر و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، افزود: شرکت ملی مخابرات ایران در دهه های گذشته اقدامات و تجربیات خوبی داشته است که ما از همه این تجربیات استفاده می کنیم و به دنبال خدمات هوشمند هستیم.

وی گفت: با وجود همه مشکلات مالی شرکت مخابرات تلاش کردیم آهنگ توسعه نخوابد و تجهیزاتی خریداری و به استان ها واگذار کردیم تا توسعه متوازن در لایه های شبکه حاصل شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: ما باید در سه موضوع شبکه، فناوری اطلاعات و امنیت متوازن حرکت کنیم و امروز تلاش می کنیم در سراسر استان های کشور در مباحث توسعه فیبر نوری افتتاح هایی داشته باشیم.

سلطانی در بخش دیگری از سخنانش با ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته شرکت مخابرات ایران به وزیر ارتباطات گفت: در حوزه معاونت مرتبط با مشتریان تلاش کردیم که زمان انتظار تماس با سامانه ۲۰۲۰ به میانگین ۳۰ ثانیه کاهش یابد و سطح سرویس مرکز تماس با ۲۰۲۰ به ۹۰ درصد افزایش پیدا کند.

وی افزود: ما در همین ارتباط به ۴۴ میلیون تماس مشترکان خانگی در ۲۰۲۰ پاسخ گفته ایم و برای خدمت هر چه بیشتر به مشتریان همه مکاتبات و قبض و صورت حساب های کاغذی برای مشتریان حذف شد و خدمات جدیدی را در شبکه مخابرات تعریف کرد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: ما امروز قرار است بیش از ۱۰ هزار طرح مخابراتی را در سراسر کشور افتتاح کنیم اما من خودم از این میزان طرح راضی نیستم و قطعاً باید خدمات ما افزایش یابد و در این خصوص نیازمند حمایت هر چه بیشتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دیگر نهادهای مسئول هستیم.

کد خبر: ۱۳۳٬۹۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha