۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
نرخ بهای گاز در مناطق کوهستانی و سردسیر نوشهر وچالوس بالا است
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس:

نرخ بهای گاز در مناطق کوهستانی و سردسیر نوشهر وچالوس بالا است

نوشهر- محسنی بندپی، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس نرخ بهای گاز مناطق روستایی و کوهستانی را بالا دانست و گفت: روستاییان توان پرداخت آن را ندارند.

محمدعلی محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار بازار خواستار توجه و تسریع در پروژه های گازرسانی روستاهای کوهسنانی از جمله دلیر، کنس دره و غیره شد و گفت: در بیش از نیمی از سال، مردم منطقه از سرما رنج می برند.

وی گفت: روستاهای بالای مرزن آباد نیازمند توحه ویژه هستند و باید نسبت به گازرسانی به این مناطق تسریع صورت گیرد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت قیمت بالا و تصاعدی نرخ بهای گاز در مناطق کوهستانی را از جمله دغدغه ها ذکر و نرخ بهای گاز مردم روستاهای کجور، بلده و کلاردشت را بالا بیان کرد و گفت: قیمت گاز این مناطق تصاعدی حساب می شود و روستاییان و کشاورزان توان پرداخت گازبهای کنونی را ندارند.

محسنی بندپی خواستار تعدیل نرخ بهای روستاهای کوهستانی شد وگفت: با توجه به کوهستانی و سردسیربودن و شرایط نامناسب اقتصادی مردم منطقه توان پرداخت مبالغ تصاعدی را ندارند و باید نگاه ویژه ای در این زمینه صورت گیرد.

این نماینده مجلس همچنین ایجاد اداره گاز را در منطقه صلاح الدین کلا لازم دانست و گفت: این منطقه با نوشهر 45 کیلومتر فاصله دارد و لازم است نسبت به ایجاد اداره جدید گاز در شهرستان اقدام شود.

کد خبر: ۱۳۳٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha