۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
بخش قابل توجهی از زمین ۴ میلیون واحد مسکن تامین شده است
وزیر راه و شهرسازی:

بخش قابل توجهی از زمین ۴ میلیون واحد مسکن تامین شده است

زنجان- وزیر راه و شهرسازی گفت: اقدامات موثری به منظور تامین زمین برای ۴ میلیون واحد مسکونی در سطح کشور انجام شده و بخش قابل توجهی از آن تامین شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، رستم قاسمی ظهر یکشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه ۹ هزار و ۵۰۰ واحدی کوی زیتون زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: طرح نهضت ملی مسکن از نیازهای جدی مردم است و باید این مهم محقق شود.

وی با بیان اینکه در چند ماه گذشته اقدامات مهم و موثری در جهت تامین زمین برای ۴ میلیون واحد مسکونی در سطح کشور انجام شده است، اظهار داشت: بخش قابل توجهی هم تامین زمین شده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه امیدواریم در زمان مقرر تعیین شده بتوانیم به تعهد خود عمل کرده و ساخت مسکن را انجام دهیم، ابراز داشت: دولت سیزدهم در قانون جهش تولید مسکن برای خانه دار شدن مردم تاکید و توجه جدی دارد.

قاسمی تاکید کرد: زنجان از اولین استان‌های موفق و پیشران در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور است و امروز هم عملیات اجرایی ۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را آغاز کرد.

وی افزود: برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی برای دو پارت اساسی است و تا پایان دولت تعهدمان ساخت ۴ میلیون مسکن است و امیدواریم به این هدف مهم که تاکید رئیس جمهور است برسیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه گام بعدی ما در وزارت راه و شهرسازی تحول اساسی و بهبود در بخش حمل و نقل دریایی، ریلی، جاده‌ای و هوایی است،ابراز کرد: این مهم در برنامه جدی دولت است.

کد خبر: ۱۳۳٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha