۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
قدردانی «قالیباف» از اختصاص بودجه برای اشتغالزایی در مناطق محروم
در صحن علنی مجلس صورت گرفت؛

قدردانی «قالیباف» از اختصاص بودجه برای اشتغالزایی در مناطق محروم

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی از دولت برای تخصیص اعتبار ۱۸ هزار میلیاردی جهت حمایت از تولید و اشتغال در مناطق محروم قدردانی کرد.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در سخنان پیش از دستور خود گفت: همچنین وظیفه خود می‌دانم از رئیس جمهور محترم، وزیر محترم اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای اجابت درخواست مجلس در پیگیری و تخصیص ۱۸ هزار میلیارد تومان از اعتبارات تبصره ۱۸ که نقش بسیار موثری در تولید و اشتغال به ویژه در مناطق محروم ایفا خواهد کرد، تشکر کنم.

وی افزود: این جدیت دولت محترم و پیگیری بخش نظارتی مجلس شورای اسلامی نشان از باور مدیران و مسئولین مجلس و اجرایی کشور به اشتغال‌زایی و محرومیت زدایی و نمونه خوبی از همدلی و هم‌افزایی مجلس و دولت در حل مسائل مردم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در پایان شهادت مأمور وظیفه شناس شهید علی اکبر رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش را به ملت شریف ایران، خانواده شجاع و غیور نیروی انتظامی و همچنین به خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

وی افزود: این پلیس مقتدر است که می‌تواند امنیت جامعه را تأمین کند و در همین راستا فراهم کردن زمینه‌های اعمال اقتدار پلیس اعم از تأمین تجهیزات، آموزش و حمایت قانونی از مأموران نیروی انتظامی ضروری است.

قالیباف تاکید کرد: مجلس یازدهم آمادگی دارد برای حمایت‌های قانونی لازم، نظرات نیروهای مسلح و نیروی انتظامی را در اصلاح قوانین خارج از نوبت در دستور کار و بررسی خود قرار دهد.

کد خبر: ۱۳۳٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha