۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
خریداری ۵۰ هزار دلار بیت کوین توسط سناتور «تد کروز»| آیا بازار صعودی خواهد شد؟
آخرین خبرهای بازار رمزارزها؛

خریداری ۵۰ هزار دلار بیت کوین توسط سناتور «تد کروز»| آیا بازار صعودی خواهد شد؟

«رافائل تد کروز» سناتور جمهوری خواه ایالت تگزاس در کنگره آمریکا، با انتشار بیانیه ای رسمی از خرید رمز ارز بیت کوین خبر داد.

به گزارش بازار، «رافائل تد کروز» سناتور جمهوری خواه ایالت تگزاس در کنگره آمریکا، با انتشار بیانیه ای رسمی از خرید رمز ارز بیت کوین خبر داد. بر اساس این گزارش، کروز در تاریخ ۲۵ ژانویه بین ۱۵ تا ۵۰ هزار دلار بیت کوین (BTC) خریداری کرده که سند خرید آن روز جمعه، ۶ فوریه منتشر شد.

در طی آن دوره، قیمت بیت کوین بین ۳۶ تا ۳۷.۹ هزار دلار معامله می شد و اکنون به سطح فعلی بالای ۴۱.۵ هزار دلار رسیده است.

سود فعلی او از این تراکنش بین ۲ تا ۶.۸ هزار دلار است و به دلیل عدم تصویب مقررات قطعی در خصوص مالیات حاصل از معامله رمز ارزها در آمریکا، ومی مجبور به پرداخت هیچگونه مالیاتی به دولت نیست.

همچنین گفته می شود چندین سناتور دیگر کنگره آمریکا از جمله سیندی لومیس از ایالت وایومینگ، با سرعت زیادی به سمت خرید بیت کوین حرکت کرده اند و این در حالیست که با حمایت این سناتورها، دو ایالت وایومینگ و تگزاس اکنون به کانون تمرکز شرکت های صرافی و استخراج بیت کوین در این کشور تبدیل شده است.

با معکوس شدن روند ضررهای مالی ناشی از افت قیمت ارزهای دیجیتال طی هفته های اخیر، ارزهای پرچمدار بازار موفق شدند در روز جمعه، حرکت رو به جلو و قابل قبولی از خود نشان دهند؛ موضوعی که منجر به جلب توجه مجدد سرمایه گذاران به سمت بازار کریپتو شد.

همچنین علاوه بر آلتکوین ها، اتر، دومین ارز دیجیتال با ارزش از نظر ارزش بازار، نیز به شدت افزایش یافت.

گفتنی است، در صورتی که خریداران در روزهای آینده به حمایت بیش از ۴۰ هزار دلار ادامه دهند، حرکت به بالای ۴۲ هزار دلار می‌تواند نشان‌دهنده مرحله بهبود احتمالی بازار بیت‌کوین باشد.

کد خبر: ۱۳۳٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha