۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
افتتاح بزرگترین سیستم سورتینگ هوشمند پست کشور
صبح امروز انجام شد؛

افتتاح بزرگترین سیستم سورتینگ هوشمند پست کشور

سیستم سورتینگ (تجزیه) هوشمند مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

به گزارش بازار، حسن عمیدی مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست ایران گفت: ما شاهد اقدامی زیربنایی در شرکت پست هستیم که با افتتاح سیستم سورتینگ هوشمند مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور شاهد افزایش بازدهی کاری، بهبود کیفیت و آماده سازی بسته ها و امانات پستی خواهیم بود.

عمیدی افزود: این مرکز هوشمند در ساختمان اداره کل تجزیه مبادلات کشور در چهارراه لشگر رونمایی شده است که با رونمایی از آن شاهد کاهش تعداد و هزینه نیروی انسانی در بخش تجزیه و آماده سازی خواهیم بود و برخی اشتباهات در ارسال مرسولات و همچنین آسیب دیدگی های مرسولات پستی هم به حداقل می رسد.

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست ایران گفت: امیدواریم با افزایش شاخص دقت، سرعت و کیفیت خدمات پستی بتوانیم رضایتمندی مردم را در سراسر کشور داشته باشیم.

عمیدی تاکید کرد : طراحی این سیستم هوشمند با تلاش جوانان کشورمان در یکی از شرکت های دانش بنیان انجام شده است.

عمیدی گفت: پیش از این مرسولات به صورت دستی تجزیه می شد که میانگین هر ساعت دوهزار مرسوله، تجزیه و به سراسر کشور فرستاده می شد که با راه اندازی این سیستم سورتینگ هوشمند میانگین هشت هزار مرسوله در ساعت با ابعاد حداقل ۱۰ در ۱۰ و حداکثر ۶۰ در ۶۰ سانتیمتر تجزیه می شود و حداقل وزن مرسولات ۵۰ گرم و حداکثر ۵۰ کیلوگرم خواهد بود.

در این مراسم علاوه بر وزیر ارتباطات، محمود لیائی مدیرعامل جدید شرکت ملی پست ایران که دیروز با حکم وزیر به این سمت منصوب شد و رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل پیشین شرکت ملی پست ایران که در مدت ۱۷ ماه حضورش در شرکت پست وعده ایجاد چنین سیستمی را داده بود، حضور داشتند.

کد خبر: ۱۳۳٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha