۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
۶۰۵ پروژه پست بانک ایران در سراسر کشور رونمایی می‌شود
همزمان با آغاز چهل‌وچهارمین سالگرد انقلاب؛

۶۰۵ پروژه پست بانک ایران در سراسر کشور رونمایی می‌شود

همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و آغاز چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، ۶۰۵ پروژه پست بانک با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۷ میلیارد ریال توسط بخش دولتی و خصوصی در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌ رسد.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، این پروژه ها شامل، افتتاح و بهره برداری از ۸۳ باجه بانکی روستایی با سرمایه گذاری ۲۰۵ میلیارد ریالی بخش دولتی و خصوصی، افتتاح ۲۴ پروژه‌ و طرح‌های تسهیلاتی پست بانک ایران با سرمایه گذاری یک هزار و ۵۹۷ میلیارد ریالی در سراسر کشور بخشی از این طرح ها و پروژه‌ها است.

همچنین، تجهیز ۱۱۲ باجه بانکی روستایی به دستگاه خودپرداز با سرمایه گذاری ۱۳۴ میلیارد ریالی، نصب دستگاه صدور کارت آنی در ۳۶۸ باجه بانکی روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال و تجهیز ۱۸ باجه بانکی روستایی به دستگاه CASHLESS با سرمایه گذاری ۹ میلیارد ریالی بخش دیگری از این طرح‌ها هستند.

بر اساس این گزارش، با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، برای ۶۹۵ نفر در سراسر کشور ایجاد اشتغال می‌شود و جمعیتی معادل یک میلیون و ۱۶۴ هزار نفر از روستاییان کشور تحت پوشش خدمات پست بانک ایران قرار می‌گیرند.

کد خبر: ۱۳۳٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha